Hvordan skal vi lave mere uden flere hænder?

Kom til erhvervstræf i DI Østjylland med bl.a. beskæftigelsesminister Troels Lund Poulsen og erhvervsmand Christian Stadil, og hør deres bud på, hvordan vi løser den voksende udfordring med mangel på arbejdskraft.

Pressen inviteres til:
DI Østjyllands Erhvervstræf 2018
Mandag den 7. maj, kl. 16.00
Centralværkstedet, Værkmestergade 9, 8000 Aarhus C

Det går fortrinligt i Østjylland. Beskæftigelsen og indbyggertallet stiger. Og der bliver investeret i nye byområder, infrastruktur og virksomheder.

Men flere og flere virksomheder har voksende problemer med at finde de hænder og hoveder, de har brug for. Den seneste Lokalt Erhvervsklima undersøgelse fra DI viste, at mere end hver tredje virksomhed, der havde søgt efter nye medarbejdere i løbet af det foregående år, måtte opgive. Og udfordringen ser kun ud til at være blevet større.

Spørgsmålet er nu: Bliver mangel på medarbejdere en vækstbremse? Eller giver det anledning til at tænke nyt og innovativt?

Det vil vi gerne drøfte med de mere end 160 deltagere på dette års erhvervstræf. Vi ser frem til at byde velkommen.

Se programmet

Pressen kan melde sig til erhvervstræffet, og få yderligere oplysninger hos: pressekoordinator Jonas Forup Stubkjær, tlf. 2830 1544, jofs@di.dk

Adm. koordinator Vinnie Røslau