Hvordan adskiller holdninger til work-life balancen sig verden over?

YouGov International Omnibus-team har gennemført en undersøgelse blandt arbejdstagere i udvalgte lande verden over (USA, Frankrig, Tyskland, Sverige, Australien, Danmark og Storbritannien) for at finde ud af, hvordan holdninger til arbejde og work-life balance adskiller sig.

*Data er baseret på internationale undersøgelser fra september 2016.

Hvis du har brug for globale undersøgelser med hurtige resultater, kan YouGov International Omnibus-team hjælpe dig inden for en lang række områder lige fra knogleskørhed til finansiel forståelse. Ud over de undersøgte lande i denne infograf når YouGov International Omnibus ud til et repræsentativt udsnit af befolkningen i over 60 lande samt ud til bestemte målgrupper fx ‘det grå guld’, singler eller beslutningstagere i små og store virksomheder.

YouGov - What the world thinks

Kernen i vores virksomhed er det globale netsamfund, hvor millioner af mennesker og tusindvis af politiske, kulturelle og kommercielle organisationer hele tiden udveksler meninger om og holdninger til adfærd og varemærker.

Produkter og løsninger

YouGov tilbyder et udvalg af værktøjer og analyser, der leverer indsigt på hvert trin af forbrugerens rejse: BrandIndex er en daglig tracking af danskernes opfattelse af mere end 300 brands og giver dig real-tids billede af dit eget brand, dine konkurrenter og sektoren som helhed. Omnibus er vores landsrepræsentative undersøgelse, som giver dig svar på dine spørgsmål på kun 48 timer.

Ud over vores udvalg af egenudviklede produkter tilbyder vi et komplet udvalg af kvantitative og kvalitative tjenester til analyse og rådgivning og hjælper dig med at besvare kritiske spørgsmål.