Hvem har vundet 4,2 millioner i Vikinglotto?

En heldig københavner har onsdag vundet over 4 millioner kroner i Vikinglotto. Kuponen er købt på Østerbro, men Danske Spil har endnu ikke hørt fra vinderen.

Sportsfolk har det med at sige, at det kun er 1. pladser, der tæller, men en heldig københavner er nok ganske godt tilfreds med onsdag at have vundet en 2. præmie i det nordiske lotteri Vikinglotto. 2. præmien er nemlig 4.195.153 kroner værd.

Danske Spil har endnu ikke hørt fra den nyklækkede millionær, så det er uvist, om vedkommende er klar over, at der snart tikker en milliongevinst ind på bankkontoen.

Vinderkuponen med de seks rigtige tal er købt i Telefonkiosken på Østerbrogade 146, så hvis du i løbet af ugen har været en tur forbi kiosken og har købt en Vikinglotto-kupon og endnu ikke har fået tjekket, om der er gevinst på din kupon, er det en god ide at gøre det.

Det er i syvende gang i år, at en dansker bliver millionær ved at spille Vikinglotto. Fire gange er det en københavner, der har scoret en milliongevinst.

Årets største gevinst er vundet af en dansker fra Helsingør Kommune, som i februar vandt mere end 206 millioner kroner i 1. præmie i det nordiske lotteri.

Der var ingen 1. præmievinder ved trækningen den 23. september, så derfor vokser puljen til 44 millioner kroner, som der trækkes lod om næste onsdag.

Ugens vindertal:

3, 8, 26, 34, 40, 43

Vikingtal:

Her er årets Vikinglotto-millionærer:

• 206.913.776 – vinder fra Helsingør
  • 97.333.794 – vinder fra København
  • 4.845.024 – vinder fra Frederiksberg
  • 4.234.364 – vinder fra Læsø
  • 4.195.153 – vinder fra København
  • 1.444.343 – vinder fra København
  • 1.444.343 – vinder fra Varde

Danske Spil: FCM ender sidst i Gruppe D21.10.2020 09:48:09 CESTPressemeddelelse