HusCompagniet inviterer til åbningsfest i Odense

Kommende nybygger? Lørdag den 3. juni fra kl. 10-13 inviterer HusCompagniet til åbningsfest i deres nye showroom, hvor du kan få masser af inspiration og vejledning. Til åbningsfesten står Nybolig, Totalbanken, Schmidt Køkkener og Bjerg Iversen Hvidevarer også klar med rådgivning.

Går du med husbyggerdrømme? Så har du mulighed for at få masser af inspiration og svar på alle dine spørgsmål, når HusCompagniet inviterer til åbningsfest i deres nye showroom i Odense lørdag den 3. juni kl. 10-13.

Nordens største husbygger står selv klar med erfarne byggerådgivere, der vil vise rundt og vejlede om alt fra arkitektur, indretning og materialer til energivenlige løsninger, og Totalbanken er til stede med rådgivning om finansiering, mens Nybolig tager temperaturen på markedet for køb og salg af bolig lige nu.

Tag også en snak med både Schmidt Køkkener, som vil gøre dig meget klogere på køkkentendenser anno 2023, og Bjerg Iversen Hvidevarer, som fortæller om deres seneste nyheder.

”Vi glæder os til at slå dørene op for kommende nybyggere, der kan se frem til at få en en-til-en oplevelse af, hvordan f.eks. en stue med sansevindue og akustikloft, et bryggers, en garage med port, køkkener og badeværelser kan tage sig ud i et nybygget hus fra HusCompagniet – alt sammen i rigtig loftshøjde og med tag på,” forklarer salgschef i Odense Lars Østergaard, der understreger, at man med det nye showroom har ønsket at gøre oplevelsen for kunderne fyldestgørende og fuld af konkrete eksempler på gode løsninger.

”Det er blevet virkelig godt, og vi tror på, at det kan gøre en kæmpe forskel for vores kunder, at oplevelsen kommer så tæt på virkeligheden, som den gør nu,” tilføjer han.

Lidt godt til ganen og en lækker præmie
Til åbningsfesten vil der blive serveret lidt godt til ganen, og ikke mindst er det muligt at deltage i en konkurrence om en lækker espressomaskine fra Smeg til værdi af 6.795 kr., som Bjerg Iversen Hvidevarer har sat på højkant.

Det hele foregår på Ørbækvej 268B, 5220 Odense.

Lars Østergaard, salgschef i HusCompagniet Odense, tlf 20 42 44 04