Humac A/S

Humac i Roskilde åbner topmoderne Apple-butik 29. august

Humac i Roskilde slår dørene op til en ny butik på RO’s Torv 29. august klokken 8.00. Kunderne får den fulde Apple-oplevelse i de nye omgivelser og kan hente stærke køtilbud med hjem.
Appleforhandler Humac åbner ny butik i shoppingcenteret RO’s Torv i Roskilde 29. august. Her ses souschef Danni Alexander Jensen foran den nye butik. Foto: PR.

Fremover kan kunderne hos Humac i Roskilde få deres nye MacBook Pro i hænderne i en nyindrettet butik, når Apple-forhandleren fra 29. august klokken 8.00 bytter lokalerne i Algade ud med en placering på RO’s Torv. I den nye butik inviterer Humac kunderne til at opleve produkterne, og hvordan de spiller sammen.

Nu får vi de helt rigtige omgivelser i form af indretning og lyssætning, så kunderne kan prøve den nye MacBook Pro, iMac Pro, det nye Apple Watch eller vores mange andre Apple-produkter. Kunderne skal kunne røre ved varerne, og de skal prøve dem. Det er vores vigtigste opgave at give kunderne den oplevelse, fortæller butikschef Jonas Weber Madsen.

Den nye Humac opnår et såkaldt Apple Premium Reseller-certifikat. Det betyder, at butikken lever op til Apples høje kvalitets- og servicekrav.

Roskilde er vigtig for os, og med den nye butik foretager vi en investering i byen. Det handler ikke alene om de fysiske rammer, men i høj grad også om vores medarbejderes dybdegående viden. Alle butikkens otte medarbejdere er Apple-certificerede, siger Jonas Weber Madsen, som glæder sig til at kunne give kunderne en endnu bedre oplevelse, end det var muligt i Algade.

Perfekt placering på RO’s Torv

Vi får en større butik på RO’s Torv, så vi kan udstille alle de nyeste produkter. Det fulde Apple-sortiment vil altid være at finde i butikken, og med et større lager får vi nemmere ved at levere produkter hurtigt og nemt til kunderne. Samtidig er placeringen i det populære shoppingcenter nær centrum også attraktiv, fortæller butikschefen.

Humac flytter ind over for Baresso og får et 20 procent større butiksareal end den nuværende butik i Algade. Med placeringen på RO’s Torv kan Humac samtidig tilbyde bedre parkeringsforhold og længere åbningstider.

Humac fejrer åbningen med konkurrencer og stærke køtilbud på tværs af produktkategorier og opfordrer kunderne til at komme forbi – at følge med på Humac.dk op til åbningsdagen – og møde op i god tid d. 29. august.

Centret vil være åben for adgang fra klokken 6.00.

Billeder

Information om Humac A/S

Humac A/S
Sydvestvej 23