Jesperhus

HUGO får konkurrence : Jesperhus lancerer ny super-skurk

Del

I en stort anlagt Youtube-føljeton ”Jesperhus Mysteriet” har super-skurken “Dr. Træls” skabt ravage i Jesperhus ferieparken på Mors sommeren over, og det har skabt opmærksomhed.

Nogen har lukket for vandet i Jesperhus badeland, nogen vil bygge et parkeringshus lige oven på minigolfbanen og nogen vil bestemme, hvordan børnene skal lege...

I en stort anlagt Youtube-føljeton ”Jesperhus Mysteriet” har super-skurken “Dr. Træls” skabt ravage i Jesperhus ferieparken på Mors sommeren over, og det har skabt opmærksomhed.

Dr. Træls er – på alle måder - træls
Jesperhus har dermed fået en ny persongalleri i parkens underholdningsunivers, og lanceringen er ikke gået stille for sig.

Reaktionen fra børnene har været enorm. Både på Jesperhus´ YouTube kanal, men også i selve parken.

- Dr. Træls er en cigarrygende forretningsmand, der foretrækker arbejde frem for ferie, og ro og orden frem for sjov og ballade. På den måde står han i direkte kontrast til alt det, vi gerne vil være i Jesperhus, siger Jonatan Vestbo Gregersen.

Han afviser, at den nye figurs modsatrettede signaler i forhold til Jesperhus´ vision om at være børnenes foretrukne feriested, kan skade dette.

- Ingen helte uden en skurk... Vi har længe ønsket os en skurk til at skabe den nødvendige dynamik og kontrast i de fortællinger, vi laver i parken og på vores Youtube-kanal. Med Dr. Træls kan vi lave tonsvis af nye engagerende fortællinger. Derudover er vi overbeviste om, at vi faktisk kan gøre Jesperhus’ værdier - ferie for børn - endnu mere tydelige ved at have den kedelige, alt for voksne, forretningsmand, der ikke kan finde ud af at holde fri og have det sjovt, repræsenteret i universet, slår Jonatan Vestbo Gregersen fast.

Kalkuleret risiko med "bange-faktor"
Den nye figur er modsætningen på parkens populære børnefigurer Jungledyret Hugo, Rita, Zik & Zak, Frikadelle Kaj og alle de andre.

Jesperhus afviser da heller ikke, at nogle børn kan blive bange for Dr. Træls.

- Det er der helt klart. Derfor er vi også meget påpasselige med brugen af ham. Han skal køres helt ned på jorden. Dr. Træls’ “onde plan” er derfor heller ikke at fange Hugo, som skurkene i Jungledyret Hugo-tegnefilmene. Dr. Træls vil i stedet effektivisere Jesperhus og fjerne alt det sjove og (for ham) unødvendige - hvilket Hugo og børnene selvfølgelig ikke er tilfredse med, siger Jonathan Gregersen.

Dr. Træls kommer fremover til at indgå i Jesperhus´ underholdningsunivers i parkshowene og på parkens populære YouTube kanal, der er landets største indenfor underholdningsparker mv.

Følg Jesperhus på YouTube her : 
https://www.youtube.com/jesperhusvideo

Nøgleord

Kontakter

Yderligere information:
Underholdningschef Jonatan Vestbo Gregersen, tlf. 5128 8945

Billeder

Information om Jesperhus

Jesperhus
Jesperhus
Legindvej 30
7900 Nykøbing Mors

9670 1400http://www.jesperhus.dk

Jesperhus er en ferie- og forlystelsespark beliggende i Legind Bjerge udenfor Nykøbing Mors.

Den er i dag en af landets største ferieparker med flere end 200.000 gæster om året.

Jesperhus består af Nordeuropas største blomsterpark, der åbner Kristi Himmelfartsdag hvert år med en veteranbiludstilling med mellem 500-600 biler. Blomsterparken er fyldt med smukke blomster og dækker et otte hektar stort område. Her er der også HUGO Legeland, parkshows med HUGO og hans venner, Junglezoo og meget andet.

Herudover består Jesperhus af et kæmpe ferieområde med 650 campingenheder, 40 campinghytter, 103 hytter med eget bad og toilet, 10 feriehuse med bad og toilet- heraf flere tematiserede HUGO-hytter - kæmpe udendørs og indendørs HUGO Badeland, 4-D biograf, sports - og aktivitetshal, Piratkro med piratshow, et udfordrende mountainbike track og mange, mange flere aktiviteter inde og ude. Resort området starter sæsonen den 23. marts 2018.

Jesperhus har indgået aftale om brugen af figuren Jungledyret Hugo med Egmont, der ejer rettighederne. 

 

Følg pressemeddelelser fra Jesperhus

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Jesperhus