Danske Andelskassers Bank A/S

Hos kunderådgiver Rose Ranum Degn skal bankkunderne føle sig trygge

Del

Rose Ranum Degn er nyansat kunderådgiver hos Andelskassen i Randers. Her har hun fokus på den nære relation, og at kunderne skal føle sig trygge.

Rose Ranum Degn i Andelskassens lokaler i Randers
Rose Ranum Degn i Andelskassens lokaler i Randers

Rose Ranum Degn er for nylig flyttet til Randers fra Odense for at komme tættere på sin familie. Og den nære relation er ikke blot vigtig for Rose i privatlivet, men også i hendes arbejde som kunderådgiver i Andelskassen i Randers.

”Jeg kan godt lide den nære relation og at have et tæt samarbejde med mine kunder, og jeg syntes derfor, at Andelskassen og jeg ville være et godt match – og det syntes de heldigvis også, ” fortæller Rose Ranum Degn med et smil.

Stort fokus på mennesket bag kunden

Rose har de seneste fire år arbejdet som kunderådgiver i Nordea, inden hun skiftede til Andelskassen. Den store alsidighed i arbejdsopgaverne tiltaler Rose, og hun er meget engageret i at hjælpe sine kunder gennem de faser, der er i livet, så de kan opnå deres drømme.

”Som kunderådgiver har jeg en meget varieret arbejdsdag, hvor jeg samarbejder med mange forskellige mennesker. Jeg har et stort fokus på mennesket bag kunden, og at man skal føle sig godt tilpas og tryg, og jeg er god til at skabe en tæt relation, så kunden har lyst til at dele sine drømme. Det gør, at jeg kan hjælpe kunden med fx at få opfyldt sin boligdrøm” fortæller Rose Ranum Degn.

En kombination af økonomi og den menneskelige relation

Tal og økonomi har altid interesseret Rose og efter endt uddannelse som serviceøkonom og at have arbejdet som receptionist i fem år, valgte hun at uddanne sig til kunderådgiver. Her kan hun nemlig kombinere sine to store interesser: økonomi og den menneskelige relation.

”Jeg har tidligere arbejdet fem år som receptionist, både i Bruxelles og hjemme i Danmark. Som receptionist mødte jeg mange forskellige mennesker og nationaliteter, og jeg syntes, det var spændende at arbejde med folk med en anden mentalitet end den danske. Det har givet mig mange redskaber, jeg kan bruge som kunderådgiver, ” siger Rose Ranum Degn.

I fritiden nyder hun samværet med sin mand og to børn på 4 og 1 år, komme ud i naturen samt at bage.

Kontakter

For yderligere oplysninger, kontakt venligst kommunikationskonsulent Maria Bugge på T: 25 39 86 20 eller E: mbm@andelskassen.dk

Billeder

Rose Ranum Degn i Andelskassens lokaler i Randers
Rose Ranum Degn i Andelskassens lokaler i Randers
Download

Information om Danske Andelskassers Bank A/S

Danske Andelskassers Bank A/S
Danske Andelskassers Bank A/S
Baneskellet 1, Hammershøj
8830 Tjele

https://www.andelskassen.dk

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen - er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj mellem Randers og Viborg. Banken har 18 filialer og 1 rådgivningscenter rundt i landet, der betjener både privat- og erhvervskunder, og flere filialer er ved at blive etableret. Banken har et lokalt fokus og engagerer sig i sine lokalområder, blandt andet gennem uddeling af priserne ”Sammen kan vi mere” og ”Andelskasseprisen”.

Følg pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum