Horror metal bandet Ice Nine Kills kommer til Pumpehuset torsdag 16. februar.

ICE NINE KILLS

PUMPEHUSET

16. FEBRUAR 2023

Horror metal bandet Ice Nine Kills kommer til Pumpehuset torsdag 16. februar.

Ice Nine Kills laver musik der både er tidløs og moderne med deres blanding af metal, hardcore og punk. På deres seneste album, ’The Silver Scream 2: Welcome To Horrorwood’, demonstrerer de endnu en gang deres ekspertise for at lave uforglemmelige og skæve melodiske hooks sammen med snedige ordspil. Albummets tematikker bevæger sig inden for bandets sædvanlige temaer som er en fascination for horror og popkultur.

Bandets synergi mellem musik og livsstil minder om legendariske acts som Slipknot og Rob Zombie. De visionære pionerer har ved hjælp af fortællinger gennem forskellige platforme, såsom teaterforestillinger, konceptvideoer og et opfindsomt band-to-fan fællesskab skabt en gribende verden til deres voksende skare af engagerede følgere. Til februar kan Ice Nine Kills opleves i Pumpehuset.

Billetsalget starter 15. juni kl. 11.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Aftenens koncert med Harry Styles er blevet aflyst efter anvisning fra dansk politi3.7.2022 23:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Aftenens koncert med Harry Styles er blevet aflyst efter anvisning fra dansk politi. Vi er dybt berørte af hændelserne i dag, og vores tanker går til ofrene og deres familier. Vi undersøger nu fremtidige muligheder for koncerten, og håber at kunne give alle billetkøbere direkte information snarest muligt. ENGLISH: Tonight’s concert with Harry Styles has been cancelled by direction of the Danish Police. We are all truly devastated by the events of today and our thoughts are with the victims and their families. We are looking into future possibilities for the show, and hope to be able to give ticket buyers direct information as soon as possible.

The HU bringer deres unikke kombination af heavy metal og traditionel musik fra Mongoliet til København og Aarhus.28.6.2022 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

THE HU 31. OKTOBER 2022 DEN GRÅ HAL, KBH 1. NOVEMBER 2022 TRAIN, AARHUS The HU bringer deres unikke kombination af heavy metal og traditionel musik fra Mongoliet tilbage til Danmark. The HU startede med at lave musik i 2016 og fik hurtig massiv interesse fra internationale musikmedier og fans verden over. Bandet, der kommer fra Mongoliet, kombinerer heavy metal med traditionel mongolsk strubesang og har på den måde skabt en helt unik lyd. Deres første to videoer, ’Yuve Yuve Yu’ og ’Wolf Totem’ gik viralt og bandet fik hurtigt stor international succes. The HU kalder deres stil Hunnu Rock, inspireret af Hunnu, et mongolsk imperium fra oldtiden. Nogle af bandets tekster indeholder mongolske kampråb og lyrik som bliver udfoldet over et betagende lydbillede. De kombinerer traditionelle mongolske instrumenter, såsom en Morin Khuur, der er en form for violin, en Tovshuur, hvilket er en mongolsk guitar og en Tumur Khuur, der er en mongolsk udgave af en harpe. Dertil tilføjer de selvfølgelig d

Volbeat spiller endelig koncert i Danmark igen!27.6.2022 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

VOLBEAT ’SERVANT OF THE ROAD WORLD TOUR 2022’ I ROYAL ARENA 20. OKTOBER 2022 Volbeat offentliggør europæisk efterårsturné, og spiller endelig koncert i Danmark igen! Special guests i Royal Arena: Skindred (UK) og Bad Wolves (US) Efter næsten tre år uden danske koncerter, spiller de danske Rock’n’roll rebels Volbeat endelig i Danmark igen. De løfter i dag sløret for 32 europæiske datoer på deres ’Servant Of The Road World Tour’, hvor de inviterer Skindred med som special guests, Bad Wolves som opener (på det europæiske fastland), og Napalm Death (i UK og Irland). Bandet udgav i december deres ottende album "Servant of the Mind", der toppede en lang række hitlister, og viste en mere tung side af Volbeats sangskrivning. Herhjemme hittede duetten med Stine Bramsen "Dagen Før", mens udlandet tog varmt imod den punkede "Wait A Minute My Girl", og den tunge og signaturlydende Volbeat sang "Shotgun Blues". Beskrevet af Louder som "titaniske heavy metal-riffs, der støder frontalt sammen med roc