Hør eller genhør webinaret: Introduktion til DIBS Administration.

Vil du gerne vide mere om hvordan du gennemfører betalinger i DIBS Administration?

Som f.eks. hvad man gør hvis en kunde sender en vare retur og har behov for at kreditere beløbet? Eller hvad man skal gøre hvis man har glemt sit kodeord?

I dette webinar giver vi dig en gennemgang af DIBS Administration, med de mest grundlæggende funktioner. Herudover vil du også få en række gode tips til hvordan du bruger systemet best muligt.

Spørgsmål som ikke blev besvaret under webinaret, er besvaret under videoen.

Se flere webinarer og tilmeld dig vores næste webinar her.

Q&A

Hvis man laver capturenow, hvor hurtigt vil kunden så opleve at trækket på indbetalingen bliver foretaget? - Det afhænger af om i som butik kører med online eller batch capture. Standard hos indløseren NETS/Teller er online og i så fald vil kortholder opleve at beløbet trækkes med det samme. Hvis man har en anden indløser som køre med Batch capture, så vil beløbet først trækkes en gang om aftenen/natten den pågældende dag. Beløbet afregnes til Merchant i følge den aftale man har indgået med sin indløser

Hvorfor har min DIBS admin ikke lige så mange muligheder som jeres? - Den DIBS admin som vi brugte var aktiveret med alle pakker og muligheder fra DIBS og derfor kan jeres egen dibs admin altså se anderledes ud. Såfremt i ønsker flere muligheder i jeres administration, kan i altid ringe og tage en snak med vores salgsafdeling.

Hvor mange brugere kan man have i sin administration? - Der er ingen begrænsninger for hvor mange brugere man kan oprette i sin administration.