Hold dine nytårsforsæt med KitchenAid

Hver 4. dansker har nytårsforsæt og sundere kost ligger på en 3. plads over mest populære nytårsforsæt. Men en ting er at give sig selv et løfte, noget andet er at holde det.

En forudsætning for at holde styr på, hvad man spiser, er naturligvis at have de rigtige ingredienser i sit køleskab og spisekammer. Men det er også betydningsfuldt at have de rigtige redskaber til at lave god, sund og næringsrig kost derhjemme. På den måde undgås halvfabrikata, og man får samtidig det bedste ud af sine råvarer. Med KitchenAid som medhjælper i køkkenet understøttes den sunde livsstil.

KitchenAid fremhæver tre produkter, der kan bidrage til at komme i mål med nytårsforsættet; den helt nye X1 High Performance Blender, samt Spiralizer til den klassiske køkkenmaskine og Foodprocessoren.

X1 High Performance Blender

Sidste år sagde KitchenAid-familien velkommen til den helt nye X1 High Performance Blender. Motoren er så stærk, at den måles i hestekræfter, og dem er der hele tre af.

Det spiller ingen rolle, hvad der skal tilberedes – uanset om det er sprøde grøntsager, hårde nødder eller frisk frugt, der skal blendes, så svigter de kraftfulde 4D knivblade ikke. Blenderen rummer 2,6 liter og har ni forskellige hastighedsindstillinger, samt puls funktion –kun fantasien sætter begrænsninger for hvad den kraftfulde maskine kan tilberede. Blenderen leveres med 10 års garanti.

Vejledende pris: 4999 DKK

KitchenAids Spiralizer

KitchenAid har gjort en dyd ud af at udvikle tilbehør til sin klassiske stand mixer. Et af de nyere tilføjelser er KitchenAid Spiralizer, som kan skrælle, snitte og udkerne. Brug for eksempel Spiralizeren til at lave ”spaghetti” ud af en squash -et sundt alternativ til den kulhydratindholdige pasta og dermed endnu et skridt på vejen mod at holde dit nytårsfortsæt

Vejledende pris: 1499,95 DKK

Foodprocessor

I efteråret 2018 lancerede KitchenAid en helt ny foodprocessor med to størrelser skåle; 1,7 L og 2,1 L.

Foodprocessoren er udstyret med multifunktionelle knive, der gør det let at skære, strimle, hakke og lave puré af dine yndlingsgrøntsager – helt fra bunden. Til Foodprocessoren hører også dejkroge, så du også kan bage selv. På den måde undgår du halv- og helfabrikata hvor du ikke har kontrol over tilsætningsstoffer.

Foodprocessoren er meget brugervenlig og utrolig let at rengøre.

Vejledende pris: (2,1 liter) 1999 DKK/1399 DKK (1,7 liters)

KitchenAid lancerer kødkværn i metal24.9.2018 12:05:15 CESTPressemeddelelse