Hjørring Revyen

Hjørring Revyen sætter publikumsrekord

Med en belægning på over 65% og dermed flere end 10.000 solgte billetter, har Hjørring Revyen allerede nu solgt flere billetter til årets forestilling end hele sidste år.
Trine Gadeberg, Kasper Le Fevre, Preben Kristensen, Anne Sofie Espersen, Carsten Svendsen og Revydirektør Henrik Baloo Andersen trækker folk af huse til Hjørring Revyen 2019.
Årsagerne til det gode billetsalg er mange.

- Vi har haft en opadgående kurve på billetsalget de senere år i takt med at flere og flere har fået øjnene op for revyen og den gode oplevelsespakke vi tilbyder. Rigtig mange vælger en hel aften i byen der starter med spisning, efterfølgende revy, og mange gange også en afslutning ude i byen. Ligeledes oplever vi at flere og flere virksomheder inviterer kunder og medarbejdere til revy, siger revydirektør Henrik Baloo Andersen.

Årets revyhold spiller selvfølgelig også ind.

- Det er klart, at det stærke hold vi præsenterer i år på scenen selvfølgelig også smitter af på billetsalget, siger Henrik Baloo Andersen.

Hjørring Revyen præsenterer Preben Kristensen, Anne Sofie Espersen, Trine Gadeberg, Kasper Le Fevre og Carsten Svendsen på scenen. Revyen spiller 40 forestillinger på Vendsyssel Teater i Hjørring fra den 12. juni til og med den 3. august 2019.

Der er nu kun 5.000 billetter tilbage til revyen, der stort set er udsolgt hele juni måned, mens der stadig er mulighed for at få billetter til forestillingerne i juli.

Billetter bestilles på www.hjoerringrevyen.dk

Yderligere information: