Hjerne-Madsen lærer vestsjællandske ledere om robusthed

Som leder er det nødvendigt at opbygge en mental styrke og robusthed for at kunne navigere i en stresset hverdag, og derfor vil Lederne Vestsjælland på en konference give nye perspektiver og effektive værktøjer til netop det. Konferencen finder sted torsdag den 31. marts klokken 13 på Hotel Frederik II i Slagelse.

Hjerneforsker Peter Lund Madsen er ekspert i, hvordan mennesker kobler af og opbygger overskud, to ting som er afgørende for en leders robusthed. På konferencen i Slagelse vil Peter Lund Madsen, i sædvanlig underholdende stil, forklare deltagerne, hvad de selv kan gøre for at koble af og dermed hjælpe deltagerne til at præstere bedre.

Peter Lund Madsen suppleres af forfatter og sundhedsekspert Louise Luxhøi og tv-vært Jan Hellesøe. Louise Luxhøi gør gennem bøger, tv og foredrag anerkendt mentaltræning let tilgængelig for danskerne. Mange vil sikkert genkende Jan Hellesøe fra DR3-programmet ”Fuckr med din hjerne”, hvor han optræder som psykologisk manipulator. Hans hovedbudskab er, at vi kan meget mere end vi selv tror.

Afdelingsformand for Lederne Vestsjælland Villy Helmer Jørgensen forventer at deltagerne vil få fuldt udbytte af arrangementet. Oplægsholderne er valgt, fordi de supplerer hinanden godt og har et højt fagligt niveau.

- Peter Lund Madsen er kendt for at provokere, at være fremme i skoene og komme med hurtige bemærkninger samtidig med, at han har et højt fagligt niveau. Jeg tror, det vil give et underholdende foredrag, hvor de vestsjællandske ledere  både får stort fagligt udbytte og en morsom eftermiddag, siger Villy Helmer Jørgensen.

Konferencen på Hotel Frederik II i Slagelse er rettet mod ledere på alle niveauer, og både medlemmer og ikke-medlemmer af Lederne er velkomne. Tilmelding kan ske på www.lederne.dk/konferencer.

Kontaktoplysninger´
Villy Helmer Jørgensen
Lederne Vestsjælland
Tlf  40815232