Hjælper “dagen derpå”: Dansk Michelin-restaurant introducerer NASA-formel til menukortet

Den Michelin-hædrede restaurant The Samuel introducerer et nyt produkt, og det er hverken ny vin eller ny mad. Tværtimod er det en sachet med pulver med skriften “HYDRATE”.
HYDRATE er en “gamechanger” i forhold til at undgå dehydrering, siger Michelin kokken Jonathan Berntsen, der selv er blevet meget glad for produktet:
“HYDRATE er helt fantastisk for gæsterne eftersom det virker vanvittigt godt mod dehydrering og dagen derpå efter en fuld vinmenu. Det er simpelthen en gamechanger og netop derfor har vi valgt at lave et samarbejde med Hannah Grant og ERW Active, så alle vores gæster kommer til at forlade restauranten efter en god aften med et brev HYDRATE for at være på toppen dagen efter”.
Gæster skal tilbydes elektrolytpulver som en del af menuen
Jonathans plan er, at gæster på restauranten får udleveret et brev med HYDRATE efter middagen. På den måde kan de med ro i maven nyde et par glas vin - eller flere - og slippe for ondt i håret dagen derpå, fortæller Jonathan Berntsen.
“Vi sørger for et brag af en aften, og så er vi der også dagen derpå, når de vågner, så de hurtigt kan være ovenpå igen”.
Undgår hovedpine og træthed på en travl arbejdsdag
Det er dog ikke kun gæsterne, der vil få gavn af det nye produkt. Også personalet bag The Samuel har allerede fået udleveret produktet, som har resulteret i mindre træthed og mere overskud både i køkkenet og på gulvet, mener Jonathan.
“Som Michelin kok er der pres på i hverdagen, når man skal holde hovedet koldt både på restauranten, og omkring mange af de andre projekter vi har gang i. Vi arbejder jo tit meget lange vagter helt op til 15 timer hver dag og det er super vigtigt, at vi kan være på toppen hele dagen og gennem service om aftenen, hvor det går stærkt og alt skal være perfekt. HYDRATE har allerede personligt gjort en kæmpe forskel for mig og min evne til at være frisk i hovedet og ovenpå, samt tænke klart i min travle hverdag. Jeg får det faktisk meget bedre og undgår dehydrering, hovedpine, og træthed i hovedet i løbet af dagen og aftenen.”
Personalet deler Jonathans begejstring, der allerede forrige weekend var løbet tør for elektrolytpulveret. Det smager jo mega godt og er nemt at drikke, så nu er der blevet bestilt en stor kasse mere, så både personale og gæster kan nyde godt af det innovative og smagfulde produkt.
Baseret på NASA-astronauters og topatleters optimale væskeindtag
ERW udvikler i dag hydreringsprodukter af højeste kvalitet til hverdagsbrug baseret på ideen om, at det ikke kun er topatleter, men også “almindelige” mennesker, der skal præstere på højeste niveau. Formlerne er baseret på 30 års forskning og viden om væskeabsorbering i NASA-astronauter uden for tyngdekraft, og er testet og anvendt af nogle af verdens bedste atleter.
Virksomheden bag elektrolytpulveret, ERW Active, er et samarbejde mellem den danske kok Hannah Grant og den amerikanske sportsfysiolog Dr. Stacy Sims. Hannah Grant har tidligere arbejdet hos Restaurant Noma, hvorefter hun kastede sig ud i arbejdet med at lave mad til topatleter – hvor hun blandt andet har været kok for Bjarne Riis’ tidligere cykelhold.
Én ting står imidlertid strålende klart for Hannah Grant såvel som Dr. Stacy Sims: Produkter omkring kost, ernæring og hydrering er masseproduceret af store profitmaksimerende virksomheder, der oftest fylder produkter med ingredienser, der påvirker tarmfloraen negativt og aktivt fungerer dehydrerende på grund af valget af kunstige sødestoffer.
HYDRATE er dermed et opgør mod etablerede konglomeraters misinformationer om “kost, ernæring og hydrering”. Samtidig er HYDRATE også en folkelig indgang til topatleters hverdag med præstationsoptimerende sportsprodukter, så man kan udnytte kroppens fulde potentiale både på job, til hverdag og fest.
Nøgleord
Kontakter
Nicklas AndersenPR Specialist
Tlf:+45 2825 2068nba@bonzer.dkBilleder
Links
Information om Bonzer
Om The Samuel
The Samuel er en et-stjernet Michelin-restaurant beliggende i Hellerup. I spidsen for restauranten står kok og sommelier, Jonathan K. Berntsen, bakket op af hans dedikeret team.
Om ERW
Virksomheden ERW blev startet af kokken Hannah Grant og sportsfysiolog og ernæringsforsker Dr. Stacy Sims tilbage i 2018. ERW er en virksomhed lavet ud fra filosofien om at alle der top performer, skal ha’ de bedste grundlag for at kunne præstere optimalt.
Følg pressemeddelelser fra Bonzer
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Bonzer
Skandinavisk søgeadfærd afslører markant skifte: Forbrugerne vælger lokalt i ny geopolitisk virkelighed8.4.2025 10:57:53 CEST | Pressemeddelelse
Nye tal fra årets første kvartal viser en bemærkelsesværdig tendens blandt forbrugere i Danmark, Norge og Sverige: en markant øget præference for nordiske produkter frem for amerikanske. Denne udvikling ser ud til at være tæt forbundet med den aktuelle geopolitiske situation, hvor både international usikkerhed og toldsatser fylder.
Disse kommuner i Danmark har de højeste skilsmisserater24.3.2025 08:00:00 CET | Pressemeddelelse
Der er stor forskel på skilsmisseraten i de danske kommuner, viser en ny kortlægning fra Lavendla. Især i Syd- og Vestsjælland er skilsmisserne hyppige, mens vestjyderne er særligt gode til at holde sammen. Tallene viser også, at det særligt er i ægteskabets tidlige stadie, at skilsmisserne er flest.
Bonzer and PL & Partners Enter Strategic Partnership: Specialized Expertise with Full-Service Benefits17.3.2025 09:44:04 CET | Pressemeddelelse
Copenhagen, March 2025: Bonzer and PL & Partners are launching a strategic partnership that effectively solves a classic challenge for businesses: the choice between specialized agencies that work in isolation or full-service agencies with broad, but not always deep, expertise. With this collaboration, the two agencies are combining their specialized skills in SEO and performance marketing with a holistic approach, offering clients the best of both worlds. The agencies will continue to operate in their core areas, but will work together as a unified, integrated team around the client. A key benefit of the alliance is that clients will now only need to deal with one coordinated point of contact. Through joint status meetings and direct communication on platforms like Slack, overhead is minimized, ensuring a more efficient workflow. Clients will no longer face the frustration of juggling multiple specialized agencies, while also avoiding the typical compromise with full-service agencies
Bonzer og PL & Partners indgår strategisk samarbejde: Specialiseret ekspertise med fullservice-fordele17.3.2025 09:34:30 CET | Pressemeddelelse
København, marts 2025: Bonzer og PL & Partners lancerer et strategisk samarbejde, der effektivt løser en klassisk udfordring for virksomheder: valget mellem specialiserede bureauer, der arbejder isoleret, eller full-service-bureauer med bred, men ikke altid dyb, ekspertise. Med samarbejdet forener de to bureauer derfor deres specialiserede kompetencer inden for SEO og performance-marketing med en helhedsorienteret tilgang, hvor kunder får det bedste fra begge verdener. Bureauerne opererer fortsat hver især inden for sine kerneområder, men agerer samlet som ét integreret team omkring kunden. En konkret fordel ved alliancen er, at kunderne nu kun skal forholde sig til ét koordineret kontaktpunkt. Gennem fælles statusmøder og direkte kommunikation i systemer som Slack, minimeres overhead og sikres en mere effektiv arbejdsgang. Kunderne slipper dermed for frustrationer med at skulle jonglere flere specialiserede bureauer, samtidig med at de undgår det typiske kompromis ved full-service-bur
Joe & The Juice vælger Bonzer som global SEO-partner for at styrke international tilstedeværelse10.3.2025 12:34:28 CET | Pressemeddelelse
Den verdenskendte juice- og kaffekæde Joe & The Juice har i dag offentliggjort deres valg af det danske SEO-bureau Bonzer som deres globale SEO-partner. Samarbejdet har til formål at øge kendskabet til kædens signature-produkter og styrke den lokale synlighed i de byer, hvor Joe & The Juice er repræsenteret. Partnerskabet markerer således endnu et strategisk skridt i Joe & The Juice's fortsatte internationale ekspansion og digitale tilstedeværelse. "Vi er begejstrede for at samarbejde med Bonzer som vores globale SEO-partner. Deres ekspertise inden for søgemaskineoptimering vil være afgørende for at styrke vores digitale tilstedeværelse og nå ud til endnu flere kunder verden over. Vi ser frem til at se de resultater, dette samarbejde vil bringe", siger Miguel Martin, Digital Marketing Director for Joe & The Juice. Bonzer har allerede sat præg på partnerskabet ved at understøtte lanceringen af den nye premium sandwich 'The Steak' gennem målrettet, optimeret indhold, der danner grundla
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum