Historisk katalogrelease efter rekordsommer

Biltemas reservedelssortiment har vokset sig så stort de seneste år, at det var på tide at lave et decideret reservedelskatalog, Biltema Original. Foto: PR

Denne sommer har været helt fantastisk, og Biltema har sat omsætningsrekord på mere end 3 milliarder svenske kroner, og mere end 14 millioner kunder har besøgt varehusene i de nordiske lande. Samtidig er koncernens nye digitale tjeneste Mit Biltema blevet en omgående succes med mere end 100.000 brugere allerede.

Der er gang i Biltema. Nye varehusåbninger, højt kundefokus, store digitale investeringer og frem for alt to Biltema kataloger, Biltema Kataloget og det nye reservedelskatalog Biltema Original.

Det nye Biltema katalog er fyldt med knap 1400 nyheder og alt, hvad man behøver for at være forberedt til efteråret og vinteren.

Biltemas reservedelssortiment har vokset sig så stort de seneste år, at det var på tide at lave et decideret reservedelskatalog, Biltema Original. Her kan man finde reservedele til mere end 6000 bilmodeller.

­­– Det er helt fantastisk at kunne levere en sådan rekordsommer, når markedet tuder os ørerne fulde med butiksdød. At vi på toppen af dette har en historisk katalogrelease, hvor vi endelig kan præsentere Biltema Original, er helt fantastisk. Det bliver et tempofyldt og interessant efterår/vinter, ikke mindst når vi også tænker på vores kommende digitale satsninger, siger landschef Jacob Møller.

PS.: Der findes stadig reservedele i Biltema Kataloget.

Biltema er med 142 varehuse en af Nordens største kæder af detailforretninger. Biltemas sortiment udvikles hele tiden, og i dag findes mere end 19.000 produkter inden for kategorierne bil og motorcykel, båd, fritid, hjem, kontor og teknik, byggeri, bilpleje og værktøj. Læs mere på biltema.dk