HIFI Klubben styrker deres forsyningskæde med nyt partnerskab med Slimstock

Slimstock indgår nyt partnerskab med HiFi Klubben, med fokus på styrke detailkæden's supply chain.

Med mere end 90 butikker i Danmark, Sverige, Norge og Holland, og derudover 4 nationale online butikker, skal Slimstock kontribuere til, at HiFi Klubben fortsat vil være den førende detailkæde i Europa indenfor hifi.

BEDRE SERVICE TIL KUNDEN

I bestræbelserne på at blive mere effektive, vil Slimstock’s Slim4 supplere HiFi Klubben’s IT-infrastruktur, så de kan optimere deres forecasts, efterspørgselsplanlægning og lageroptimering. I sidste ende noget som vil resultere i bedre service til kunden.

Logistik- og Indkøbsdirektør Tonny Kaspersen udtaler: ”Efter en lang proces med andre inde i overvejelserne, er vi glade for at være nået til enighed med Slimstock. De har i hele processen være meget proaktive og løsningsorienterede. Slim4 kan hjælpe os med at gøre produkttilgængeligheden bedre og opnå vores mål. Noget som vil reducere vores lager i sidste ende.”

Slimstock’s kommercielle direktør, Peter Malling, er ligeledes stolt over det nye samarbejde: ”Vi er utroligt stolte af at have indgået en aftale med HiFi Klubben, da de er en af landets største detailkæder. HiFi Klubben er jo en kæde, som alle kender i Danmark og derfor er vi utroligt stolte af, at de har valgt vores løsning”.

For yderligere information, kontakt Slimstock’s Kommercielle Direktør Peter Malling på p.malling@slimstock.com, Tlf. 41 40 80 30 eller besøg vores hjemmeside www.slimstock.com/dk

Information om Slimstock A/S

Slimstock A/S