Her kan du handle i julen

Coop har åbent alle juledagene i 700 butikker i Fakta, Dagli´Brugsen og Irma

De fleste butikker er lukkede i helligdagene omkring jul.

Men ca. 700 af Coops butikker holder åbent alle juledagene.

Det drejer sig om ca. 50 Irma-butikker, godt 300 Dagli´/LokalBrugser og 327 ud af Faktas 366 butikker.

Der er lokale forskelle i åbningstiderne, så man tilrådes at tjekke tiden i sin lokale butik, på butikkernes hjemmesider eller lokale facebook-sider, men de fleste steder er åbningstiderne disse:

Juleaftensdag er der åben til klokken 12/14/15.

Den 25. og 26. december er der åben til klokken 18/20/21.

Og fra 27. december til onsdag den 30. december er der åbent som normalt.

Nytårsaftensdag 31. december er der åbent til klokken 15/16 og 1. januar til kl. 20/21. Her er der mange, der åbner kl. 10/12.

Yderligere information:

Direktør Torben B. Andersen, Dagli´/LokalBrugsen, 2053 5274

Direktør John Hornbech Christensen, Fakta, 5221 3521

Direktør Søren Steffensen, Irma, 5221 2801

Verdensberømt plantebaseret burger lander i Irma26.6.2019 11:00:00 CESTPressemeddelelse

Som det første supermarked i Danmark kan Irma nu tilbyde kunderne verdens mest populære og anderkendte plantebaserede burger, The Beyond Burger® fra Beyond Meat. Den er 100 procent plantebaseret, uden gluten og uden soya, kendt som den burger, der smager og ligner en kødbaseret bøf mest. Den kommer fra burgerens eget hjemland, USA, hvor den er et kæmpehit. ”Vi mærker en stærkt stigende efterspørgsel efter flere plantebaserede fødevarer af høj kvalitet. Med The Beyond Burger®, opfylder vi et stort ønske ikke alene fra vores veganske kunder, men også fra det stigende antal forbrugere, der skærer lidt ned på kødet og supplere med plantebaserede alternativer,” siger Søren Steffensen. The Beyond Burger® sælges sammen med kød fra slagterafdelingerne i Irma fra 8. juli. Tal fra Coop Analyse viser, at danskernes interesse for plantebaserede varer er 3-doblet siden 2012. Og fra 2017-2018 steg salget med 18 procent. https://coopanalyse.dk/analyse/02_377-vegi-varer-salg/ https://coopanalyse.dk/an