Her kan du handle i julen

Coop har åbent alle juledagene i 700 butikker i Fakta, Dagli´Brugsen og Irma

De fleste butikker er lukkede i helligdagene omkring jul.

Men ca. 700 af Coops butikker holder åbent alle juledagene.

Det drejer sig om ca. 50 Irma-butikker, godt 300 Dagli´/LokalBrugser og 327 ud af Faktas 366 butikker.

Der er lokale forskelle i åbningstiderne, så man tilrådes at tjekke tiden i sin lokale butik, på butikkernes hjemmesider eller lokale facebook-sider, men de fleste steder er åbningstiderne disse:

Juleaftensdag er der åben til klokken 12/14/15.

Den 25. og 26. december er der åben til klokken 18/20/21.

Og fra 27. december til onsdag den 30. december er der åbent som normalt.

Nytårsaftensdag 31. december er der åbent til klokken 15/16 og 1. januar til kl. 20/21. Her er der mange, der åbner kl. 10/12.

Yderligere information:

Direktør Torben B. Andersen, Dagli´/LokalBrugsen, 2053 5274

Direktør John Hornbech Christensen, Fakta, 5221 3521

Direktør Søren Steffensen, Irma, 5221 2801

Coop udsender Europas største vinmagasin19.12.2018 09:50Pressemeddelelse

Med et oplag på 575.000 eksemplarer udkommer magasinet Vin & Co. i denne måned i sit største oplag nogensinde. Dermed er der tale om det største oplag for et vinmagasin i Europa. Årsagen til det ekstraordinære høje oplag er, at det udkommer sammen med decemberudgaven af Samvirke. Derudover bliver det distribueret via vinafdelingerne i Kvickly, SuperBrugsen og Dagli´Brugsen. ”Formålet med Vin & Co. er at afmystificere vinens verden, så flere får lyst til at prøve nye vine og dermed få andre og anderledes oplevelser med vine,” siger kategorigruppechef Brian Karstens, Coop Vin & Spiritus. Magasinet skrives af anerkendte vin- og spiritusskribenter og bringer reportager fra alle dele af verden, hvorfra Coop får sine vine. Derudover giver bladet tips og indsigt i mange dele af vinens verden på en uhøjtidelig og underholdende måde. Coop står for ca. halvdelen af al den vin, som danskerne køber i supermarkeder, og er dermed suverænt den største forhandler af vin i Danmark. ”December er vores s