Uno-X

Helt ny Uno-X i Kliplev indbyder til åbningsfest med attraktive priser, energibarer og ekstra god stemning

Den helt nye Uno-X station i Kliplev afholder en storslået åbningsfest onsdag d. 8/2 2023 i tidsrummet 15:00-18:00, hvor Uno-X lover attraktive brændstofpriser til alle bilister med tørstige tanke. Med den nye energistation kan bilister fra Kliplev og omegn se frem til en lynhurtig og topmoderne tankningsoplevelse samt en ren bil med svanemærket vaskehal.

Åbningen fejrer Uno-X med en stor fest onsdag d. 8/2 kl. 15:00 – 18:00 på Kliplev Industripark 2, hvor alle bilister er inviteret til en ekstra god eftermiddag med attraktive brændstofpriser.

Derudover vil glade Uno-X-medarbejdere og distriktspartner i dagens anledning være til stede og skabe god stemning samt uddele velsmagende forsyninger til kunderne i Uno-X Energibaren.

”På den nybyggede Uno-X station vil kunder få en lynhurtig og topmoderne tankningsoplevelse, hvor der er tænkt på alt. Hos Uno-X vil vi være lynhurtige, og derfor har vi gjort kundeoplevelsen så nem, hurtig og billig som muligt og til en særlig attraktiv pris mellem 15:00-18:00 på åbningsdagen,” siger Ivan Milther, der er distriktspartner hos Uno-X i Kliplev.

Ivan Milther fremhæver desuden, at kunder vil få en effektiv kundeoplevelse med lynhurtige betalingsautomater, kontaktløs kortbetaling og MobilePay samt mulighed for at tanke lynhurtigt med Uno-X-appen. Bilister kan desuden se frem til en ny svanemærket vaskehal, der dog først er tilgængelig dagen efter åbningen.

Lad bilen køre ren ind i foråret til fordelagtige priser

Den nye Uno-X station i Kliplev tilbyder miljøvenlig vask fra torsdag d. 9/2 2023, så bilen kan køre skinnende ren ind i foråret. Uno-X’ svanemærkede vaskehal har et vandforbrug, som er mindsket med op til 80% og hvor energiforbruget er væsentligt mindre sammenlignet med traditionelle vaskehaller – en bedre løsning for både bilen og miljøet. Som en ekstra åbningsgave kan bilisterne lige nu tegne vaskeabonnement og få den første måned gratis.

”I den nye vaskehal vil kunderne opleve et moderne og indbydende vaskekoncept med den nyeste teknologi inden for vask, børstning og tørring, der sikrer, at bilen altid er ren og skinnende. Derudover lever vaskehallen op til de strenge miljøkrav for svanemærkede vaskehaller, da den mindsker brugen af vand og el i hver eneste vask”, fortæller Ivan Milther og fortsætter begejstret: ”Vi kan slet ikke få armene ned over den nye flotte energistation, vi har åbnet i Kliplev, og glæder os til at fejre det med bilisterne på onsdag d. 8/2 2023.

For yderligere information, kontakt:

• Ivan Milther, Distriktspartner hos Uno-X Danmark A/S, tlf. 20658718

Vedhæftede billede er til fri, redaktionel afbenyttelse.

Information om Uno-X

Uno-X
Buddingevej 195
2860 Søborg

70125678https://www.unox.dk

Om Uno-X

Uno-X er en kæde af energistationer i Danmark og Norge. Kæden ejes af Reitan-gruppen og tæller i Danmark over 140 ubemandede tankstationer. Uno-X arbejder for at gøre kundeoplevelsen så nem, hurtig og billig som muligt. Læs mere om Uno-X her: www.unox.dk

Følg pressemeddelelser fra Uno-X

Flere pressemeddelelser fra Uno-X

Aldrig har det været nemmere: Uno-X lynlader åbner ved populær dagligvarebutik i Veksø11.5.2023 10:05:00 CEST | Pressemeddelelse

Elbilister i Veksø og omegn kan nu glæde sig til en topmoderne og lynhurtig opladning af bilen, mens indkøbene klares nemt og bekvemt i REMA 1000 lige ved siden af. Den nye Uno-X lynlader, som netop er åbnet, har plads til to biler ad gangen og leverer op til 300 kW pr. ladestander til en unik særpris resten af maj måned. Efter blot 30 minutter er bilen, afhængigt af bil og batteri, ladet fra 0 til 80 procent, og alle kan naturligvis lade, da der ikke kræves abonnement.