Helle Popp Bobach valgt til bestyrelsen i Fremstillingsindustrien i DI

Direktør Helle Popp Bobach fra virksomheden Bobach Stålentreprise A/S er på generalforsamlingen torsdag den 25. marts blevet valgt til bestyrelsen for Fremstillingsindustrien i Dansk Industri.

Helle Bobach er direktør for Bobach Stålentreprise A/S, som fremstiller altaner, trapper og andet bygningsstål til større byggerier.

Hun er meget optaget af, at vi også i fremtiden har mulighederne for at bevare vores fremstillingsvirksomheder i Danmark.

Hun driver selv en SMV-virksomhed og har stor interesse i at sikre, at vi i fremtiden får tiltrukket faglærte og højtuddannet arbejdskraft til industrien, både i morgen og på den lange bane. Herunder i høj grad også at få skabt nok lærepladser og tiltrukket de unge mennesker til vores virksomheder.

Fremstillingsindustrien er talerør for danske produktionsvirksomheder og er den største medlemsforening i DI.

- Jeg ser frem til at træde ind i Fremstillingsindustriens bestyrelse og glæder mig især til at sætte fokus på de små og mellemstore virksomheders udfordringer og få endnu flere af disse virksomheder til at være en del af Danmarks største netværk for industrivirksomheder og dermed gøre hinanden stærkere, siger Helle Popp Bobach.

Formand Palle Damborg ser frem til at fortsætte arbejdet som formand for Fremstillingsindustrien i DI og glæder sig over at have fået Helle Bobach med ombord:

- Helle er kendt for sit store engagement i at sikre optimale rammevilkår for virksomhederne i Danmark, og især hendes store indsats for de mange tusinde SMV- virksomheder har gjort stort indtryk. Hun er en kvinde der udtrykker sig klart og tydeligt og ved, hvad hun taler om, og som direktør for en moderne og succesfuld stålvirksomhed i Aalborg passer hendes profil perfekt til nogle af de helt store emner, vi arbejder med hos fremstillingsindustrien, slutter Palle Damborg, direktør og medejer af Jysk Display.

Den nye bestyrelse for Fremstillingsindustrien i DI ser sådan ud:
• Direktør (Formand) Palle Damborg, Jysk Display A/S
• EVP & CFO (Næstformand) Jesper V. Christensen, Danfoss A/S
• Adm. direktør Anders Lund Hansen, Grundfos A/S
• CEO Jes Munk Hansen, Terma A/S
• CFO for Global Service Poul Hansen, Siemens Gamesa Renewable Energy A/S
• Adm. direktør Jacob Himmelstrup, Nærenergi Danmark A/S
• CEO Michael Holm, Systematic A/S
• President og CEO Kim Lehmann, Kamstrup A/S
• Direktør, Stig Nalbandian, Olsen Metaltrykkeri A/S
• Adm. direktør & Partner Vibeke Svendsen, Envotherm A/S
• Direktør og medejer Camilla Haustrup Hermansen, Plus Pack A/S
• Direktør Helle Popp Bobach, Bobach Stålentreprise A/S

Yderligere oplysninger fås hos presserådgiver Ditte Rieland Hansen, tlf. 2246 7822 eller mail dirh@di.dk

Download
Helle Popp Bobach, nyvalgt bestyrelsesmedlem i Fremstillingsindustrien. Privat foto.