Helle F. Andersen genvalgt som formand for DI Trekantområdet

Adm. direktør Helle F. Andersen, Exxit59 A/S er blevet genvalgt som formand for DI’s lokale bestyrelse i Trekantområdet. Helle F. Andersen tager dermed hul på sin anden hele periode som formand. Der var ligeledes genvalg til de to næstformænd Mejeridirektør Jørgen Greve, Arla Foods Amba og CEO Søren Maarssø, Tresu A/S. Følgende blev nyvalgt til bestyrelsen: Operations Director Jan Ditlevsen, ITW Construction Products A/S, Vice President Bjarne Søndergaard, Alfa Laval Kolding A/S, og HR direktør Thomas Bundgaard, Siemens Gamesa Renewable Energy A/S.

Bestyrelsen ser derefter således ud:

Adm. direktør Helle F. Andersen, Exxit59 A/S
Mejeridirektør Jørgen Greve, Arla Foods Amba
CEO Søren Maarssø, Tresu A/S
VP Production Denmark Martin Bjeld, Carlsberg Danmark A/S
Adm. direktør Klaus G. Andersen, Fredericia Shipping A/S
Adm. direktør Anita Jochumsen, RMG Inspection A/S
Adm. direktør Carsten Kind, Interacoustics A/S
Partner Clara C. Rigenstrup, Tegnestuen Mejeriet A/S
Operations Director Jan Ditlevsen, ITW Construction Products A/S
Vice President Bjarne Søndergaard, Alfa Laval Kolding A/S
HR direktør Thomas Bundgaard, Siemens Gamesa Renewable Energy A/S