BroBizz A/S

Hele sommerlandet rundt med BroBizz

Mange forbinder BroBizz med hurtig adgang til Storebælt, men i dag er den meget mere end det. Brug de mange muligheder i sommerferien

Med BroBizz kommer du og din familie både hurtigere og billigere på ferie

Det var nyt og smart, dengang BroBizz blev lanceret tilbage i 1998, da Storebæltsbroen åbnede. På det tidspunkt var den store grå og hvide boks en nytænkende betalingsform, som man placerede i forruden, kørte til bommen i betalingsanlægget, hvor man spændt håbede på at høre det magiske bip, der fik bommen til at gå op - ligesom man kender produktet i dag. Kunderne tog dengang godt imod det nye produkt, og i dag er glæden ved BroBizz blot steget. Hele 71 pct. benyttede i 2018 automatisk betaling som BroBizz eller PayByPlate, når de skulle over Storebælt. Det er den højeste andel af automatisk betaling siden broens åbning - og tallet stiger fortsat i 2019.

Fra bro til bilvask

BroBizz-forretningen har da heller ikke stået stille siden åbningen af broen. Den digitale udvikling er i høj grad blevet en del af den grå og hvide boks, som i dag er lille og sort og kan bruges mange steder – både herhjemme og i udlandet.

Med BroBizz kan man komme hele sommerlandet rundt og mere til. Skal man fx på ferie i Norge, kan BroBizz klare vejbetalingen, og skal man med færgen, kan den bruges til betaling både til de danske øer og til Puttgarden, Rostock og Helsingborg. Rejser man med fly, kan man med sin BroBizz betale for lufthavnsparkeringen i både Billund og Københavns lufthavn.

Men BroBizz A/S har taget ny teknologi i brug for at øge mulighederne for kunderne. Tilbage i marts 2018 lancerede BroBizz A/S betalingsproduktet PayByPlate, hvor man betaler via nummerpladen i stedet for boksen i forruden.

- Vores kunder er altid i centrum. Derfor følger vi med i, hvilke nye digitale muligheder der er tilgængelige på markedet, og som kan gøre det nemmere for vores kunder at betale på farten. Vi skal hele tiden sørge for at være attraktive og relevante for vores kunder. Det er enkelt og nemt at betale med nummerpladen, og derfor arbejder vi også på at udvide anvendelsesmulighederne for både BroBizz- og PayByPlate-løsningen, fortæller Mette Berthelsen, Markedschef i BroBizz A/S.

Med PayByPlate kan man – ligesom BroBizz – rejse med færger, krydse broer og betale for parkering. Og man kan desuden betale bilvask flere steder i Danmark.

Se en oversigt over, hvor og hvordan du betaler med BroBizz eller PayByPlate her

Tilmeld dig PayByPlate eller få en BroBizz her eller via BroBizz app

Fakta: Kom nemt på sommerferie med BroBizz eller PayByPlate

• Hvor: Det er ikke altid de samme steder, du kan betale med BroBizz og PayByPlate. Få overblik over anvendelsesstederne her eller via BroBizz app.
  • Hvordan: Se, hvordan du betaler med BroBizz eller PayByPlate hos det enkelte selskab og få adgang til eventuelle rabatter.
  • Bestil i god tid: Det tager nogle dage at levere din BroBizz med posten. Du kan med fordel vælge PayByPlate, som kan bestilles i BroBizz’ app og virker allerede efter 20 minutter.
  • Opdatér betalingskort: Sørg for, at det betalingskort, der er tilknyttet din BroBizz-aftale, er aktivt.

Med BroBizz kommer du og din familie både hurtigere og billigere på ferie
BroBizz- og PayByPlate-banerne ved Storebælts betalingsanlæg
Download
Med BroBizz kommer du hurtigt og nemt gennem betalingsanlæggene, når du skal på ferie
Download
Placér BroBizz i forruden af din bil, så sker betalingen automatisk
Download
Tag din BroBizz med, når du skal på ferie, og spar penge
Download
Du kan bruge din nummerplade (PayByPlate) til betaling flere steder i Danmark
Download
I dag er BroBizz meget mere end en hurtig tur over Storebælt

Information om BroBizz A/S

BroBizz A/S
Vester Søgade 10
1601 København V

BroBizz A/S er 100 pct. ejet af Sund & Bælt Holding A/S. BroBizz A/S udvikler og administrerer BroBizz- og PayByPlate-konceptet, der bruges til automatisk betaling ved bl.a. broer, færger, betalingsanlæg og parkering en lang række steder i Skandinavien og Østrig. BroBizz A/S har i dag over 250.000 PayByPlate-aftaler, og mere end 1 million BroBizz-enheder er i brug. BroBizz A/S vision er at gøre BroBizz til det naturlige valg – på vej ud i Europa.

Følg pressemeddelelser fra BroBizz A/S