Heldig spiller vinder 6 millioner kroner i Lotto

Lørdag aften ramte en spiller de syv rigtige vindertal, og kan nu se frem til at få sat flere millioner ind på kontoen.

Den nyudklækkede millionær er fra Ishøj, og har spillet 10 rækker uden joker på sit Plus-abonnement, hvor spilleren, udover en række med de syv rigtige vindertal, også havde en række med fire rigtige, hvilket tilsammen udløste en gevinst på 6.000.050 kr.

Spilleren fra Ishøj er dog ikke den eneste, der kan kalde sig millionær efter lørdagens trækning.

En Plus-abonnent fra Kerteminde Kommune har nemlig vundet en million kroner på Millionærgarantien fra Lotto, hvor man bliver millionær, selvom man har nul rigtige. Det samme har en vinder, der har købt sin kupon hos Shell i Øster Kippinge.

Danske Spil ønsker alle vinderene et stort tillykke.

Vindertal:
3, 7, 13, 14, 18, 20, 26

Tillægstal:

Danske Spil: FCM ender sidst i Gruppe D21.10.2020 09:48:09 CESTPressemeddelelse

FC Midtjylland starter onsdag aften klubbens første Champions League-eventyr nogensinde. Ulvene lægger ud hjemme mod italienske Atalanta i turneringens Gruppe D, som foruden de to hold tæller Ajax og Liverpool. FCM var i fjerde seedningslag i lodtrækningen, og Danske Spil vurderer, at det danske mandskab får svært ved at bryde den seedning og slutte højere end sidstepladsen. - Selvom det her FC Midtjylland hold ligner et hold, der er klar til europæisk fodbold på højeste hylde, så er det bare modstand af ypperste kaliber, de er oppe mod her. Vi tror, de ender sidst i gruppen, siger Peter Emmike, oddsansvarlig hos Danske Spil. I onsdagens hjemmekamp mod Atalanta er italienerne store favoritter. Oddset på udesejr er 1,55, mens oddset på hjemmesejr er 5,70. - Atalanta er en stor mundfuld. Det er et af Europas bedste angrebshold. De har allerede scoret 14 gange i de første fire kampe i Serie A i denne sæson, og i sidste sæson scorede de hele 98 gange i ligaen, endte treer og kom også i kva

Ny podcast giver dig et ærligt og unikt portræt af fodboldspilleren Ken Ilsø19.10.2020 13:17:56 CESTPressemeddelelse

Den 27. januar 2019 får 32-årige Ken Ilsø et opkald, der ændrer hans karriere. Han er testet positiv for stoffet benzoylecgonin, som findes i kokain. Ken er på daværende tidspunkt professionel fodboldspiller i den australske klub Adelaide United. Bag ham ligger en blandet karriere,hvor han b.la. har været talent i hollandske Heerenveen, Superligaprofil i SønderjyskE, udtaget til landsholdet, problembarn i Bundesligaen og kæmpe stjerne i malaysisk fodbold. Da Ken Ilsø afslutter opkaldet, ved han, at hans karriere er slut. Han får en dopingkarantæne på to år, hvilket betyder, at han intet må have med officielle sports- eller idrætsforeninger at gøre. Han må ikke engang have et fitness-abonnement. I podcasten ’Friløber’ folder Ken Ilsø sin historie ud over seks afsnit. Det er et unikt og ærligt indblik i de op- og nedture en professionel fodboldspiller kan komme til at opleve i løbet af karrieren. Ken inviterer os ind i omklædningsrummet, tager os med på nogle af verdens største stadions