Heldig Lotto lørdag – fire danskere bliver millionærer

Efter lørdagens trækning kan hele fire danskere kalde sig medlemmer af millionærklubben.

For mange af os er det en drøm at vinde i Lotto, og vi drømmer om, hvad vi ville bruge gevinsten på. Rejse en måned til Maldiverne, et nyt køkken eller en ny bil? Drømme er der masser af, og efter aftenens trækning er drømmene i dén grad blevet til virkelighed.

To danskere ramte nemlig begge de syv magiske tal, hvilket udløste tripel jackpot-gevinsten på svimlende 20 millioner kroner, som de to vindere skal dele mellem sig. Den ene spiller havde købt sin vinderkupon hos Meny i Værløse, mens den anden købte sin i den helt anden ende af landet, nemlig ved OK Plus på Gl. Skagensvej i Frederikshavn. De kan dermed hver især se frem til, at 10 millioner kroner ruller ind på kontoen.

-       Med sådan en gevinst kan man udleve mange af sine drømme og gøre dagligdagen en del sjovere. Der skal lyde et kæmpe stort tillykke herfra,siger Pernille Mehl, direktør i Danske Lotteri Spil.

De er dog ikke de eneste, der kan juble denne lørdag aften. Hver uge trækkes der nemlig lod om 2x1 million kroner blandt alle spillede rækker, og i denne omgang gik Millionærgarantien både til en PLUS-abonnent fra Gentofte og til en spiller, der havde købt sin kupon hos Shell Service Oksbøl i Sønderjylland. Udover at vinde Millionærgarantien ramte begge spillere også 4 rigtige på en række, og de kan altså hver især se frem til at få 1.000.050 kr. at forsøde tilværelsen for.

Danske Spil ønsker alle vinderne stort tillykke.

Denne uges vindertal:
5, 7, 14, 20, 23, 25, 27

Tillægstal:

Nybagt Lotto millionær vil udleve stor drøm20.11.2020 08:53:58 CETPressemeddelelse

En kvinde i 70’erne fra Halsnæs Kommune blev for nogle uger siden den heldige vinder af 1.000.000 på Millionærgarantien fra Lotto, hvor man bliver millionær, selvom man har 0 rigtige. Den heldige vinder spiller på en fast fem-ugers kupon og har spillet med i lotteriet igennem de sidste 20 år. - Så jeg vil da sige, at det var på tide, at jeg vandt et eller andet, siger kvinden med et stort grin og understreger, at hun er meget glad. Den nybagte millionær, der er nummer 3728 i Lotto Millionærklub, var som sædvanlig ude at handle og ville tjekke sine faste to kuponer. - Så sagde de i kiosken, at der var mere gevinst på, end de kunne udbetale, hvilket betyder, at man har en stor gevinst i vente. Så kan det nok være, at jeg fik det varmt. Jeg var lige ved at dejse om, fortæller hun, da hun fandt ud af, at hun pludselig kunne skrive millionær på visitkortet. Kvinden, der er pensionist, glædede sig til at fortælle sin mand om sit held. - Han var dog lidt svær at overbevise. Han troede slet ik