Har du styr på, hvordan du skaber den bedste promovering af dine produkter?

Vi lever i en tid, hvor alle virksomheder slås om forbrugernes opmærksomhed. Forbrugerne bliver i dagens Danmark fyldt fra morgen til aften med reklamer, som opfordrer forbrugeren til at tage stilling. Det er begrænset, hvor meget den almene forbruger kan tage ind og forholde sig til - og det handler derfor om, at man som afsender af en reklame formår at skille sig ud.

På den måde sikrer man, at man printer sig fast i forbrugerens bevidsthed. Der er mange måder at gøre dette på! Dog er det dyrt at markedsføre sig – men der findes en genial strategi!

Hvad er bæredygtige reklameartikler?

Hos Wilke Promotion er det bæredygtige aspekt altafgørende. Derfor udvælger de også udelukkende leverandører, der alle lever op til CSR krav i forhold til måde miljø, behandling og arbejdsforhold hos medarbejderne og kvalitet hos produkterne. Eksempelvis kan du på den måde få genanvendt plastik i dine produkter. Dette er således et godt signal at sende til dine forbrugere og potentielle købere - og noget du kan brande dig på.

Eksempelvis kan du give vandplasker i genanvendt plast med dit logo trykt på. På den måde bidrager du til, at dine potentielle kunder ikke behøver at købe nye plastikvandflasker ugentligt. Du bidrager også til, at den plastik dine forbrugere anvender, i forvejen er bæredygtig. Dette giver derudover også dig mulighed for at sprede dit budskab. Hver gang nogle ser på vandflasken - om det er ejermanden eller en fremmed i toget - vil dit logo og dit navn printe sig ind på en positiv måde i deres bevidsthed.

Hvad er bæredygtige kundegaver?

Det er således en nem måde at sprede sig budskab på. Når du bruger bæredygtige kundegaver, forbinder forbrugerne ikke din marketingsstrategi som irriterende. Den kræver meget lidt af deres opmærksomhed, og de skal ikke forholde sig til noget nu og her - som de typisk skal i en reklame. Til gengæld bliver de bevidste om dit firmas liv - og næste gang de ser logoet, vil de genkende dette. Alt tyder på at genkendelse er vigtigt, når forbrugerne skal vælge, hvor de vil købe deres varer henne. Mange forbinder genkendeligheden med en form for tillid.

Det kan eksempelvis også være en mulepose. Her vil dine kunder måske bruge denne til diverse indkøb - og pludselig bliver dit logo vist i diverse supermarkeder forskellige steder i landet.

Dermed kan det kun anbefales, at du anvender bæredygtige reklameartikler som kundegaver og sikrer, at dit budskab spredes.

Information om Nordskov Media

Nordskov Media