Har du husket at søge om 10.000 kr. til din forening?

Solrød, Stevns og Vordingborg – det er blot nogle af de steder i regionen, hvor foreninger og aktiviteter har modtaget donationer fra den andelsejede energi- og fibernetkoncern Andel til at styrke fællesskabet. Skal I også have del i puljen, så er det nu, I skal søge. Deadline er den 10. september.

Er du en del af en forening eller en aktivitet i Nordvest-, Midt- og Sydsjælland, Lolland-Falster og øerne, og mangler I penge til at styrke det lokale fællesskab?

Så kan det være en god idé at søge støtte fra Andels donationspulje – men du skal være hurtig, for der er deadline allerede den 10. september kl.23.59:

”Når vi læser ansøgningerne til vores donationsprogram, bliver vi bekræftet i, at vi er en del af en mangfoldig og initiativrig region med en masse engagerede og fantasirige mennesker, der gør en indsats for fællesskabet. Vi vil rigtig gerne hjælpe det gode arbejde godt på vej, og derfor leder vi frem til den 10. september efter både eksisterende og nye foreninger og aktiviteter, der kan bruge en økonomisk håndsrækning”, fortæller kommunikationsdirektør Rikke Harbo Trikker.

Andel uddeler 10.000 kr. til i alt ti donationsmodtagere, og forudsætningen for at få støtte er, at man gør noget, der øger sammenhængskraften i regionen.

Ansøgning foregår via Andels ansøgningsformular på www.andel.dk/vi-stotter/donationer/.

Vi har alle en andel i energien

Andel er et andelsselskab, der bygger og tror på, at det bedste samfund er et samfund med muligheder for alle. Lige muligheder for at lade elbilen og gå online. En velfungerende vital infrastruktur skaber sammenhæng og sammenhold. Et stærkt sammenhold kræver stærke forbindelser. Vi er afhængige af at være forbundet med hinanden – elektrisk og digitalt – og vi er hinandens bedste forbindelse.

I Andel vil vi være hinandens bedste forbindelse, og vi tager ansvar for at skabe en fælles fremtid – for vores kunder, vores andelshavere og vores omverden. Andel har 2,8 millioner kundeforhold og via vores datterselskaber, Clever, Energi Danmark, Fibia og SEAS-NVE, giver vi dig markedets bedste energiløsninger og den skarpeste kunderådgivning. Vi en del af en ambitiøs grøn omstilling, når vi investerer i havvindmøller, ladeinfrastruktur og visionære energiløsninger. Andel har hovedsæde i Svinninge og primære lokationer i Ballerup, Haslev og Virum. Koncernen har 1.700 ansatte og omsatte i 2019 for 6.902 mio. kr.