Happy Helper

Happy Helper offentliggør nøgletal - vokser midt i årets sløveste måned

Selvom feriestemningen er skyllet hen over Danmark, så voksede Happy Helpers omsætning i juli. Det viser dagens nøgletal fra den digitale platform, der formidler privat rengøring.

Juli er feriemåned i Danmark, hvor danskerne tager i sommerhuset eller på udenlandsrejser. Det har dog ikke ramt den hastig voksende digitale platform Happy Helper, der formidler privat rengøring. Selskabet kan i dag offentliggøre tal for aktiviteten i juli, der viser en omsætning på 2.445.000 Dkk i feriemåneden alene.

- Vi ved af erfaring, at juli er årets sløve måned, men vi har oplevet en vækst på 106 % i antal af rengøringer i forhold til juli sidste år. Samtidig vokser vores omsætningsbase og dækningsbidraget med henholdsvis 126 % og 226 %. På almindelig dansk betyder det, at vi ikke blot får flere brugere, men samtidig har fået optimeret vores arbejdsgange, så vi tjener mere på hver enkel transaktion, fortæller Dennis Forchhammer, CEO i Happy Helper.

Den unge virksomhed har haft travlt siden lanceringen af platformen i 2016. Dagens nøgletal er de seneste i rækken af offentliggørelser, som viser vokseværk i virksomheden, der i dag er oppe på 27 ansatte til at drive og udvikle platformen.

- Vi har benyttet sommeren til at implementere og opdatere en række funktioner på platformen, der giver brugerne mere flexibilitet og en endnu bedre oplevelse på platformen, fortæller Dennis Forchhammer.

Information om Happy Helper

Happy Helper
Gl. Kongevej 1, 4

+45 71 99 83 21http://happyhelper.dk

Happy Helper A/S er danskernes fortrukne platform for privat rengøring. Lanceret i 2015 med det klare mål, at bruge teknologi til at skabe tryghed og muligheder, går virksomheden forrest i udviklingen af teknologi og dens brug for den enkelte og samfundet.

Følg pressemeddelelser fra Happy Helper

Flere pressemeddelelser fra Happy Helper