Gylden investeringsmulighed i fremadstormende software virksomhed der går på børsen i London.

Verdens hurtigst voksende tilføjelsesprogram til Google Analytics udviklet af Fastbase Inc., tilbyder nu aktier før notering på London Stock Exchange.

Fastbase, Inc.'s software er bygget op omkring Google´s produkter, herunder Google Analytics. Fastbase, Inc. aktiekurs forventes at kunne stige op mod 650% indenfor de næste 18 måneder.

For investorer, der søger nye teknologi aktier med vækstpotentiale, foreslår vi SaaS webanalysefirmaet Fastbase Inc, der blev lanceret i 2016 som et software-tilføjelse til det anerkendte Google Analytics.

Fastbase, Inc. er en af de private virksomheder, som vi tror vil have den største vækstpotentiale i 2019 fra deres nuværende pris. Fastbase har allerede opnået stor succes, og anvendes i dag af 1 million virksomheder, herunder Fortune 500-virksomheder med at bibringe uvurderlige website-besøgsdata.

Nuværende pris: $ 2.90

(Fastbase Private Placement)

Målpris: $ 18-20

(Juni 2020)

Vækstpotentiale: 650%

Hvad administrerende direktør mener: "Med verdens største og hurtigst voksende database over virksomheder og deres onlineadfærd kan Fastbase, Inc. levere 50 millioner virksomheder med stærke kundedata, der kan optimere marketing og bidrage til at generere nye kundeemner. Med vores allerede succesrige portefølje af digitale produkter, der er bygget op af Google Analytics 'software og med mere spændende lanceringer for Google Ads-kunder i pipeline, er jeg sikker på, at vi vil nå vores finansielle og strategiske mål for 2019"- Rasmus Refer, CEO hos Fastbase Inc.

Om Fastbase, Inc.

Fastbase, Inc.'s software er bygget op omkring Google´s produkter, herunder Google Analytics, hvor Fastbase tilføjer nyttige informationer omkring website besøgende, herunder interaktion, information om nøglemedarbejdere med LinkedIn-profil og deres e-mail.

" Fastbase er kommet til markedet på det helt rigtige tidspunkt for at understøtte de data-drevne industrier til at målrettet og imødekomme deres kunders behov. For at sikre den fortsatte enorme vækst, investerer vi stærkt i udvikling af nye produkter henvendt til de ca. 50 millioner virksomheder der anvender Google Analytics på Verdensplan.” "bekræfter Rasmus Refer, direktør for Fastbase, Inc

Fastbase, Inc. har trådt ind på den digitale markedsplads med en meget stærk besked: det er vigtigt at kende ens websites besøgende. Fastbase, Inc. fortsætter med at bringe værdi til sin software gennem fortsat forskning og udvikling. Virksomhedens enorme succes har ført til, at de blev offentliggjort i 4. kvartal 2018 som et af de hurtigst voksende SaaS-virksomheder i verden.

Sidste frist for reservering af aktier i Fastbase Inc.: 16. Januar, 2019.