Gulvlageret åbner nyt, stort showroom i Næstved
Den danske Gazelle-vindende gulvforhandler Gulvlageret åbner i slutningen af august op for deres sjette showroom, som kommer til at ligge i Næstved Megacenter på adressen Vestergårdsvej 26, 4700 Næstved.
Gulvlageret har i forvejen showrooms i København, Odense, Århus, Aalborg og Esbjerg, og Niels Andersen, CEO hos Gulvlageret, forklarer, at man i en længere periode har haft et ønske om at være tilstede i Næstved.
“Ud fra vores analyse kan vi se, at der igennem de seneste par år har været et stigende behov for et showroom i Næstved og oplandet omkring Næstved. Så vi har igennem længere tid haft et ønske om at være til stede i området. Vi har holdt øje med udviklingen og udbuddet af ledige lejemål i Næstved og lige pludselig opstod chancen for at overtage de her ideelle lokaler i Næstved Megacenter”, forklarer Niels Andersen.
Showroomet i Næstved Megacenter er 350 m², og fordelt rundt på de mange kvadratmeter vil man kunne opleve de mest populære produkter fra Gulvlagerets udvalg.
“Grundet vores meget store udvalg, der indeholder 12.000 varenumre og er Danmarks største, har vi desværre ikke plads til at udstille alt. Men vi sørger altid for, at det er de mest populære gulve, der er udstillet”, fortæller Niels Andersen.
Et showroom der kan besøges hele døgnet rundt
Selvom man stadig vil kunne købe alle produkter online, åbner showroomet i Næstved op for, at nysgerrige kunder kan få lov til at mærke overfladen og kvaliteten på varerne, inden man laver det endelige køb.
“Det kan være, at man gerne vil se og mærke overfladen på det pågældende gulv, som man har forelsket sig i på webshoppen. Man kan altid få sendt en lille vareprøve hjem, men hvis man har brug for at se flere forskellige prøver, så er det altid en god idé at besøge vores showroom. Som noget nyt åbner vi snart op for, at du kan besøge vores showrooms udenfor vores normale bemandede åbningstid. Det betyder, at du kan besøge vores showroom lige præcis, når det passer dig”, siger Niels Andersen.
Hvis du gerne vil have hjælp eller rådgivning, bør du dog besøge showroomet i den bemandede åbningstid, hvor det erfarne personale står til rådighed.
“Hvis man besøger os i vores bemandede åbningstid, har man mulighed for at få hjælp til sit valg af gulv fra en af vores medarbejdere. Vores personale er grundigt uddannet og har alle flere års erfaring inden for gulvbranchen. Så har man brug for råd og vejledning, er det en god idé at besøge vores showroom. Derudover kan man også komme i kontakt med vores medarbejdere på telefon, hvis man selv kan klare bestillingen hjemmefra, men bare lige skal have afklaret et spørgsmål eller to”, forklarer Niels Andersen.
Showroomet åbner klokken 09:00 mandag d. 29 august
Gulvlageret - Næstved
Vestergårdsvej 26
4700 Næstved
Nøgleord
Kontakter
Niels AndersenCEOGulvlageret
Tlf:44 92 60 60na@gulvlageret.dkInformation om Bonzer
OM GULVLAGERET
Gulvlageret er en gulvforhandler med stort udvalg online og i deres seks showrooms i Næstved, Skovlunde, Odense, Århus, Aalborg og Esbjerg. Med en stærk faglighed og entreprenørånd som fundament har Gulvlageret haft en trang til at gå nye veje i en ellers fastlåst og støvet branche.
Siden firmaets grundlæggelse i 2009 har dette været med stor succes og vækst, hvilket bl.a. også har udmøntet sig i 6 Gazelle-priser.
Følg pressemeddelelser fra Bonzer
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Bonzer
Hvor sund er din kommune? Ny kortlægning viser store geografiske forskelle i sundhed – og det forværres af “absurd” politik12.9.2025 07:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Ny kortlægning afslører markante forskelle i danskernes fysiske aktivitet på tværs af bopæl samt indkomst- og uddannelsesniveau. Tallene viser, at næsten 6 ud af 10 danskere ikke opfylder WHO's anbefalinger til fysisk aktivitet, og ny “absurd” politik frygtes at forværre tilstanden.
Udrulning af fibernet: Så langt er hver enkelt kommune nået11.9.2025 07:05:00 CEST | Pressemeddelelse
Mange danske bopæle, sommerhuse og virksomheder har efterhånden fået adgang til lynhurtigt fibernet. Få kommuner er nået helt op på 100% dækning, mens andre stadig sakker bagud. Se fordelingen her.
Kundetilfredshed blandt pensionsmæglere: Söderberg & Partners er øverst på listen4.9.2025 11:04:41 CEST | Pressemeddelelse
Pensionsmægleren Söderberg & Partners har de mest tilfredse kunder i Danmark, viser ny undersøgelse foretaget af det uvildige analysehus Aalund. Det er særligt den personlige rådgivning, kunderne lægger vægt på.
Db Journey Partners with Bonzer to Fuel Global Expansion Through SEO19.8.2025 10:00:00 CEST | Press release
Db Journey, the celebrated Scandinavian company specializing in bags and adventure gear, today announced a strategic partnership with the SEO agency Bonzer. This collaboration is designed to maximize the brand's global reach and strengthen its market position in key segments, including backpacks, luggage, skiing, and more adventure equipment. This partnership highlights the next phase in Db Journey's digital evolution, building on recent momentum fueled by strategic investments from high-profile figures like international football star Erling Haaland. The collaboration will have a broad search focus, with a key emphasis on markets in Scandinavia, Germany, and North America, where the brand's core customer base currently is. "We are very much looking forward to increasing our awareness in our global markets and doing it through search," says Oscar Risberg, Head of Digital Marketing for Db Journey. "We're excited to join forces with Bonzer and together help bring information and products
Db Journey inngår partnerskap med Bonzer for å drive frem global ekspansjon gjennom SEO19.8.2025 09:45:00 CEST | Pressemeddelelse
Db Journey, tidligere kjent som Douchebag, det anerkjente skandinaviske selskapet som spesialiserer seg på bager, kofferter og reiseutstyr, kunngjorde i dag et strategisk partnerskap med SEO-byrået Bonzer. Samarbeidet er utformet for å maksimere merkevarens globale rekkevidde og styrke markedsposisjonen i viktige segmenter, inkludert ryggsekker, bagasje, skiutstyr og annet utstyr for reise og aktivitet. Dette partnerskapet markerer neste fase i Db Journeys digitale utvikling, og bygger videre på deres nylige momentum drevet av strategiske investeringer fra profilerte personer som den internasjonale fotballstjernen Erling Haaland. Samarbeidet vil ha et bredt organisk søkefokus, med hovedvekt på markedene i Skandinavia, Tyskland og Nord-Amerika, hvor merkevaren i dag har sin hovedtyngde. «Vi ser veldig frem til å øke bevisstheten vår i de globale markedene, og å gjøre det gjennom organisk søk», sier Oscar Risberg, Head of Digital Marketing i Db Journey. «Vi er glade for å slå oss sammen
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum