Gulvlageret åbner nyt, stort showroom i Næstved

Den 29. august slår Gulvlageret dørene op til deres sjette showroom. Det 350 m² store showroom er placeret i hjertet af Næstved, og her vil folk fra nær og fjern fremover kunne komme forbi og udforske et stort udvalg af Gulvlagerets mest populære produkter.

Den danske Gazelle-vindende gulvforhandler Gulvlageret åbner i slutningen af august op for deres sjette showroom, som kommer til at ligge i Næstved Megacenter på adressen Vestergårdsvej 26, 4700 Næstved.

Gulvlageret har i forvejen showrooms i København, Odense, Århus, Aalborg og Esbjerg, og Niels Andersen, CEO hos Gulvlageret, forklarer, at man i en længere periode har haft et ønske om at være tilstede i Næstved.

“Ud fra vores analyse kan vi se, at der igennem de seneste par år har været et stigende behov for et showroom i Næstved og oplandet omkring Næstved. Så vi har igennem længere tid haft et ønske om at være til stede i området. Vi har holdt øje med udviklingen og udbuddet af ledige lejemål i Næstved og lige pludselig opstod chancen for at overtage de her ideelle lokaler i Næstved Megacenter”, forklarer Niels Andersen.

Showroomet i Næstved Megacenter er 350 m², og fordelt rundt på de mange kvadratmeter vil man kunne opleve de mest populære produkter fra Gulvlagerets udvalg.

“Grundet vores meget store udvalg, der indeholder 12.000 varenumre og er Danmarks største, har vi desværre ikke plads til at udstille alt. Men vi sørger altid for, at det er de mest populære gulve, der er udstillet”, fortæller Niels Andersen.

Et showroom der kan besøges hele døgnet rundt

Selvom man stadig vil kunne købe alle produkter online, åbner showroomet i Næstved op for, at nysgerrige kunder kan få lov til at mærke overfladen og kvaliteten på varerne, inden man laver det endelige køb.

“Det kan være, at man gerne vil se og mærke overfladen på det pågældende gulv, som man har forelsket sig i på webshoppen. Man kan altid få sendt en lille vareprøve hjem, men hvis man har brug for at se flere forskellige prøver, så er det altid en god idé at besøge vores showroom. Som noget nyt åbner vi snart op for, at du kan besøge vores showrooms udenfor vores normale bemandede åbningstid. Det betyder, at du kan besøge vores showroom lige præcis, når det passer dig”, siger Niels Andersen.

Hvis du gerne vil have hjælp eller rådgivning, bør du dog besøge showroomet i den bemandede åbningstid, hvor det erfarne personale står til rådighed.

“Hvis man besøger os i vores bemandede åbningstid, har man mulighed for at få hjælp til sit valg af gulv fra en af vores medarbejdere. Vores personale er grundigt uddannet og har alle flere års erfaring inden for gulvbranchen. Så har man brug for råd og vejledning, er det en god idé at besøge vores showroom. Derudover kan man også komme i kontakt med vores medarbejdere på telefon, hvis man selv kan klare bestillingen hjemmefra, men bare lige skal have afklaret et spørgsmål eller to”, forklarer Niels Andersen.

Showroomet åbner klokken 09:00 mandag d. 29 august

Gulvlageret - Næstved
Vestergårdsvej 26
4700 Næstved

OM GULVLAGERET

Gulvlageret er en gulvforhandler med stort udvalg online og i deres seks showrooms i Næstved, Skovlunde, Odense, Århus, Aalborg og Esbjerg. Med en stærk faglighed og entreprenørånd som fundament har Gulvlageret haft en trang til at gå nye veje i en ellers fastlåst og støvet branche.

Siden firmaets grundlæggelse i 2009 har dette været med stor succes og vækst, hvilket bl.a. også har udmøntet sig i 6 Gazelle-priser.