Grønnegades Kaserne Kulturcenter

Gratis teater sætter fokus på vores fantastiske liv!

Kære publikum. Det vil glæde os at se dig til Jacks 90-års fødselsdag på lørdag kl. 14.00 i Ny Ridehus. Her fortæller Jack de historier han kan huske fra et langt liv. Der er god plads, så bare kom hele familien – også bedsterne! De kærligste hilsner fra Grønnegades Kaserne Kulturcenter og Dansk Rakkerpak.

Internationale navne og et stort program blev udfordringen for arrangørerne bag Næstved Internationale Gadeteaterfestival, der i stedet skabte et andet gratis teatertilbud i Næstved.

-2020 skulle have været fjerde år i træk at Næstved skulle nyde godt af gadeteaterfestivalen Street Cut, fortæller John Nørbjerg, leder af Grønnegades Kaserne Kulturcenter og uddyber at de i samarbejde med Næstveds egnsteater, Dansk Rakkerpak, har skudt genvej til gratis teater med fire teaterlørdage i august under navnet Short Cut.

Lørdag den 22. august kl. 14.00 er det fjerde og sidste gang der er gratis teater på Sydsjællands største kulturcenter i denne opgang, og det med Teatret Kriskats forestilling Memories.

Memories handler om Jack der fylder 90 år, og vi er alle inviteret til fest sammen med hans kæmpestore familie, eller dem der er tilbage. Med hjælp fra sit fotoalbum tager han os igennem sit liv. Til de store begivenheder, de små vanskeligheder og de afgørende øjeblikke. Se Jack stykke brikkerne sammen i sit liv og bliv forelsket i et menneske, der bor i os alle. Et næsten nonverbalt, fysisk show, fuld af musik, intimitet, interaktion, latter, menneskelighed og en håndfuld Old Spice.

Information om Grønnegades Kaserne Kulturcenter

Grønnegades Kaserne Kulturcenter
Grønnegade 10
4700 Næstved

5588 3940http://www.gkkultur.dk

Grønnegades Kaserne Kulturcenter i Næstved er Sydsjællands største kulturcenter med koncerter, teater, foredrag, stand-up samt andre arrangementer. Kulturcentret er beliggende i de tidligere kasernebygninger, der var kendt som Grønnegades Kaserne og alle de gamle bygninger er i dag blevet indrettet til en række forskellige kulturelle formål.

Følg pressemeddelelser fra Grønnegades Kaserne Kulturcenter

Flere pressemeddelelser fra Grønnegades Kaserne Kulturcenter