Gratis opkald og SMS til kunder i udlandet med tilbagevirkende kraft

OK Mobil har valgt at give kunder, som er strandet i udlandet, gratis opkald og SMS-beskeder til Danmark og i det land, de befinder sig i som følge af Corona-krisen

Tiltaget om gratis opkald og SMS-beskeder er gældende med tilbagevirkende kraft fra den 12. marts efter statsminister Mette Frederiksens første pressemøde om COVID-19 og frem til slutningen af april.

For de danskere, der lige nu befinder sig udenfor landets grænser og ikke kan komme hjem, er det ekstremt vigtigt at kunne få kontakt med relevante myndigheder og ikke mindst kontakt med sine nærmeste i Danmark.

Derfor har OK Mobil valgt at give privatkunder, der befinder sig i udlandet, gratis SMS og opkald hjem til Danmark og lokalt i det land, de befinder sig.

”Vi følger situationen i OK og forsøger at hjælpe vores kunder, så godt vi kan. Hos OK generelt og i OK Mobil er der et højt fokus på at hjælpe kunder, især i denne ekstraordinære situation, det gælder naturligvis også de kunder, der er strandet rundt om i verden. Vi vil gerne være med til at sikre, at de kan komme i kontakt med myndigheder og pårørende," siger Gitte Petersen, produktchef for OK Mobil.

• OK omfatter mere end 670 tankstationer, 180 vaskehaller samt 72 Truck Diesel stationer, og OK er således Danmarks største tankstationskæde.
  • OK er landsdækkende leverandør af benzin, diesel, transportdiesel, fyringsolie, smøremidler, naturgas og elektricitet til både erhverv og private. Desuden leverer OK rådgivning, projektering og installation af varmepumpeløsninger i alle størrelser.
  • OK har tre biogasstationer og fire brinttankstationer