Gratis naturbingo skal få børn ud i naturen

Naturhandel.dk har skabt seks helt nye naturbingoplader, som man kan hente kvit og frit, med det formål at få flere børn og deres familier ud i naturen. Det er nemlig vigtigt for børn og unges læring, at de kommer ud i naturen og får jord under neglene. Men fordi børnene bruger meget tid foran skærmen, så er det vigtigt med aktiviteter, som kan motivere børnene til at komme væk fra sofaen.

• Hent dine gratis naturbingoplader her
  • Natur-underholdning til børn i ferien
  • Børn kan fordybe sig i krible krable dyr

Børnene skal væk fra skærmen og ud i naturen

I de senere år er der sket en stigende tendens i børns brug af digitale platforme. De fleste børn kan nærmest betjene en Ipad før de kan tale eller gå. Det er et nemt alternativ til underholdningen af børnene. Faktisk bruger børn i alderen 5-16 år i gennemsnit 5 timer foran skærmen på skoledage, mens det i weekenden kan snige sig helt op omkring 7 timer. De bruger blandt andet deres ipad til at se videoer og spille spil.

Spil kan også spilles i naturen

Det er tid til at få børnene væk fra skærmen. Spil kan nemlig også spilles andre steder end hjemme foran skærmen – et oplagt sted er ude i naturen. Flere undersøgelser og erfaringer viser nemlig, at børn bliver sundere, klogere og gladere af at komme ud og lege i naturen. Derfor har Naturhandel.dk, med sine gratis naturbingoplader, skabt et alternativ til spillene på internettet. Spillene kan hentes direkte på hjemmesiden og er god natur-underholdning for børn, og motiverer dem til at udforske skovens kriblende bund.

Krible krable for børn

Hidtil har der været en række tiltag til at få børnene væk fra skærmen og ud i naturen. Blandt andet har naturvejlederforeningen og DR Ramasjang skabt projektet “Krible Krable”, som foregår hvert år den sidste uge af maj. Projektet skal få børnene ud i skoven. Men fordi krible krable projektet kun foregår en gang om året, så er naturbingoet det perfekte alternativ til at få børnene til at fordybe sig i skovens dyr.

Naturbingopladerne

Der findes seks forskellige typer af naturbingoplader. Pladerne fungerer sådan, at man skal finde en række ting i skoven, som er afbilledet på naturbingopladerne. Naturbingoet er både motiverende for børn samtidig med, at det skaber en unik mulighed for familien at komme ud i naturen og lære børnene omkring naturen, samtidig med at det er sjovt for børnene, da de kan udforske jordbunden.

Markedet for gadgets har fået en ny spiller4.12.2019 13:36:01 CETPressemeddelelse

Det klassiske ordsprog; “Aldrig gå ned på udstyr” har aldrig været mere aktuelt end i nutidens samfund. Nye techvirksomheder skyder frem, og der bliver udviklet nye produkter, som forbrugeren kan bruge hver dag for, at gøre livet lidt lettere. Nu er der kommet en ny spiller på det danske gadgetmarked, som satser på at kunne levere gadget til en overkommelig pris for forbrugeren. Den nye spiller er Fair24.dk, og forsøger nu at gøre op med høje priser på teknologiprodukter. Ny konkurrence på det danske gadgetmarked kan gavne forbrugeren, da det vil kunne presse prisen på kvalitetsvarer. Velkendte brands til en overkommelig pris Fair24 inventar af produkter består af velkendte brands indenfor gadgetverden. Appleprodukter er stadig populære hos danskerne, og hos fair24 kan man få tilfredsstillet sit behov for den amerikanske techvirksomheds mange gode produkter. Fair24 sælger blandt andet den seneste generations AppleTV (5. generation), som er 4K kompatibel, så man kan streame i allerhøjes