Gratis babypakke og levering til nybagte forældre

For at gøre mere for unge familier har Coop.dk MAD i samarbejde med Änglamark udviklet en babystartpakke. Den kan bestilles af alle, som handler for minimum 500 kr. på Coop.dk MAD.

I løbet af de seneste tre år har Coop.dk MAD ca. tredoblet omsætningen, som nu udgør et større trecifret millionbeløb. Og mange af de nye kunder er unge familier.

For at gøre mere for dem har Coop.dk MAD i samarbejde med Änglamark udviklet en babystartpakke i form af en kuffert fyldt med Änglamarks babyprodukter. Den får alle børnefamilier, som handler for minimum 500 kr. på Coop.dk MAD. Alle varer har både Svanemærket og Astma-allergimærket.

”Vi ved, at de, der vælger at bestille varerne på nettet og få leveret dem til døren, er kunder, der gerne vil lettes lidt i en travl hverdag. Det må man sige, børnefamilierne har. Derfor har vi udviklet et sortiment, der i høj grad passer dem – ikke mindst med vores Änglamark-butik, hvor vi både har stort udvalg og meget lave priser på ikke mindst bleer,” siger kommerciel direktør Morten Viktor, Coop.dk MAD.

Babykufferten har en samlet værdi på godt 200 kr. og kan bestilles her https://mad.coop.dk/babystartpakke

Coop.dk MAD

Coop.dk MAD har ”alt det bedste fra Coop” i form af ca. 8.000 forskellige dagligvarer, herunder også de bedste og mest populære Irma-varer. Dertil kommer en række måltidskasser.

Prisen for at få leveret begynder ved 14 kr. Køber man for over 1200 kr., er leveringen altid gratis.

Kommerciel direktør Morten Viktor, 2040 2854 / movi@mad.coop.dk

Årets første danske kartofler i butikkerne i morgen1.3.2019 05:00:00 CETPressemeddelelse

I morgen bliver det muligt at smage de første nye danske kartofler i år. De er avlet af Karl Larsen på Fyn, og det er Coop, der har købt dem. De vil derfor kunne købes i morgen – lørdag den 2. marts – i udvalgte Kvickly, SuperBrugsen og Irma-butikker på Sjælland og i hovedstadsområdet. Der bliver udbudt i alt 280 bakker a 200 gram. Prisen er 125 kr. pr. bakke. Sidste år kom de første danske kartofler i butikkerne en uge senere, nemlig 8. marts. Yderligere information: Indkøber Thomas Skjoldby, Coop Frugt og Grønt, 5221 4098