Gratis babypakke og levering til nybagte forældre

For at gøre mere for unge familier har Coop.dk MAD i samarbejde med Änglamark udviklet en babystartpakke. Den kan bestilles af alle, som handler for minimum 500 kr. på Coop.dk MAD.

I løbet af de seneste tre år har Coop.dk MAD ca. tredoblet omsætningen, som nu udgør et større trecifret millionbeløb. Og mange af de nye kunder er unge familier.

For at gøre mere for dem har Coop.dk MAD i samarbejde med Änglamark udviklet en babystartpakke i form af en kuffert fyldt med Änglamarks babyprodukter. Den får alle børnefamilier, som handler for minimum 500 kr. på Coop.dk MAD. Alle varer har både Svanemærket og Astma-allergimærket.

”Vi ved, at de, der vælger at bestille varerne på nettet og få leveret dem til døren, er kunder, der gerne vil lettes lidt i en travl hverdag. Det må man sige, børnefamilierne har. Derfor har vi udviklet et sortiment, der i høj grad passer dem – ikke mindst med vores Änglamark-butik, hvor vi både har stort udvalg og meget lave priser på ikke mindst bleer,” siger kommerciel direktør Morten Viktor, Coop.dk MAD.

Babykufferten har en samlet værdi på godt 200 kr. og kan bestilles her https://mad.coop.dk/babystartpakke

Coop.dk MAD

Coop.dk MAD har ”alt det bedste fra Coop” i form af ca. 8.000 forskellige dagligvarer, herunder også de bedste og mest populære Irma-varer. Dertil kommer en række måltidskasser.

Prisen for at få leveret begynder ved 14 kr. Køber man for over 1200 kr., er leveringen altid gratis.

Kommerciel direktør Morten Viktor, 2040 2854 / movi@mad.coop.dk

Mød Coop på Naturmødet 23.-25. maj 201920.5.2019 05:30:00 CESTPressemeddelelse

Coop deltager med stærkt program for både store og små på Naturmødet i Hirtshals. De medlemsvalgte bestyrelser fra Kvickly Hjørring, SuperBrugsen Hirtshals, Dagli’Brugsen Bindslev og Dagli’Brugsen Tornby står som tidligere år bag aktiviteterne på stand nr. 49. Coop har udviklet en af verdens måske mest ambitiøse emballagestrategier, og netop ”bæredygtig emballage” er hovedtemaet i dette års debatter og oplæg. Der vil også være aktiviteter for de helt unge deltagere, når elever fra Hirtshals Skole sammen med folkene bag Coops skolekontakt og lokale bestyrelsesmedlemmer bygger Skrotrobotter ud af emballageaffald. Det er lokale kræfter, der står for det praktiske arrangement, men Naturmødet har høj prioritet i hovedkvarteret i Albertslund. Derfor kommer en række fagpersoner fra Coop og bidrager til spændende oplæg og debatter om bæredygtighed i dagligvarehandlen – både på Coops egen stand og på de store scener. Bestyrelsen for andelsfællesskabet Coop amba kommer også til Hirtshals, og for

Kvickly åbner nyt varehus i Vejle15.5.2019 16:00:00 CESTPressemeddelelse