Gratis adgang til nyhedskanal hos Stofa og Boxer de næste to uger

I samarbejde med TV 2 åbner energi- og telekoncernen Norlys nu for gratis adgang til TV 2 NEWS for kunderne i de koncernejede selskaber Stofa og Boxer.

Det danske samfund bliver i disse uger sat på den ultimative prøve som resultat af den globale krise, corona-situationen er blevet til.

- TV 2 har været så venlige at tilbyde TV 2 NEWS til os, sådan at vores telekunder kan holde sig opdateret om corona-situationen, der hele tiden udvikler sig. Vores to teleselskaber – Stofa og Boxer – åbner derfor nu for TV 2 NEWS, så alle tv-kunder har fri adgang til kanalen lige nu, siger kommunikationsdirektør Marianne Skaanning Ebbesen.

Hos Stofa ligger nyhedskanalen på Ekstrakanalen, mens den ligger på kanalplads 11 hos Boxer. Den fri adgang til TV 2 NEWS gælder resten af marts.

Læs også: Vi skal holde Danmark i gang under corona-krisen

For yderligere information

Kommunikationsdirektør Marianne Skaanning Ebbesen på mobil 61165549 eller mail marebb@norlys.dk

SE og Eniig er fusioneret og er nu Norlys - Danmarks største energi- og telekoncern med 709.000 andelshavere, ca. 1,5 millioner kundeforhold og 2.500 ansatte. Vi forbinder mennesker og samfund igennem fremtidssikret infrastruktur og løsninger inden for energi, internet og tv. Vi er et forbrugerejet selskab, der tænker langsigtet og tager ansvar for mere end os selv. Vi ønsker at bidrage til et grønt og digitaliseret Danmark.

Norlys ejer Stofa og Boxer og har hovedsæde i Silkeborg samt lokationer i blandt andet Aarhus, Aalborg, Esbjerg og København.