Business Wire

GOLDEN-EURO

Del
Golden Euro-spiller rammer rekordstor jackpotgevinst på 3 millioner euro

Champagnen flyder, og fejringen er godt undervejs i Golden Euro-casinoet, efter en heldig spiller ramte jackpotten og landede en monstergevinst på 3.746.291 €.

Spillerens gevinst blev udløst på Realtime Gamings enormt populære spillemaskine Aztec Millions og er den største gevinst nogensinde, der er blevet registreret på det progressive jackpotspil og hos Golden Euro.

Den 49-årige spiller foretog en indbetaling med kreditkort på 27 € for at starte sin session og for at få Golden Euros højtelskede 50 % indbetalingsmatchbonus, hvilket gave hende derfor 54 € at spille med.

Men selve gevinsten kom fra en lille indsats på blot 5 €, som hun foretog på sin smartphone - efterhånden som hjulene stoppede og jackpotten blev udløst, blev spilleren øjeblikkeligt millionær.

Adrian Berger fra Golden Euro Casino udtalte: "Vi er superglade for, at en af vores spillere landende den største jackpotgevinst nogensinde på Realtime Gamings Aztec Millions.

"Jeg talte med spilleren kort tid efter at have bekræftet hendes gevinst, og hun var i den syvende himmel, selvom det faktum, at hun nu er multimillionær, endnu ikke er gået helt op for hende.

"Disse gevinster er lige præcis, hvad Golden Euro handler om – vi vil gerne give vores spillere en sjov og underholdende online casinooplevelse med livsændrende gevinster, der kun er ét spin væk.

"Jeg vil endnu en gang lykønske vores heldige spiller, og jeg glæder mig til at annoncere flere store vindere og jackpotvindere hos Golden Euro i de kommende måneder."

Aztec Millions-jackpotten er atter på højkant og har allerede rundet over 1 million euro, så husk at prøve lykken og se, om du bliver den næste Golden Euro-millionær.

Jackpotværdien stiger hurtigt, fordi det er en progressiv netværksjackpot, hvilket betyder, at alle spillere, som spiller spillet på tværs af alle de casinoer, som tilbyder spillet, bidrager til jackpottens samlede sum.

Aztec Millions kan spilles på Golden Euro via download, øjeblikkeligt spil og i mobilens webbrowser.

Golden Euro Casino blev grundlagt i 2012 og er siden blevet en af de mest populære sider takket være sit fantastiske udvalg af spil, generøse bonusser og venlige kundesupport.

SLUT

Afsenders bemærkning:

Om Golden Euro Casino:

https://www.goldeneuro.com/en/

Link:

ClickThru

Information om Business Wire

Business Wire
Business Wire
101 California Street, 20th Floor
CA 94111 San Francisco

http://businesswire.com

Følg pressemeddelelser fra Business Wire

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Business Wire

Galderma Announces First Patient Enrollment in Study to Assess Nemolizumab in Adults With Chronic Pruritus of Unknown Origin11.12.2025 07:00:00 CET | Press release

Chronic Pruritus of Unknown Origin (CPUO) is characterized by a persistent, chronic itch with an unknown cause and is associated with very high burden of disease due to severe itch, sleep deprivation and mental distress1 Galderma’s phase II study builds on emerging research that reinforces the role of IL-31 – a neuroimmune cytokine that is involved in driving itch – in CPUO1 Nemolizumab is a monoclonal antibody that specifically targets the IL-31 receptor alpha, inhibiting the signaling of IL-312 It is approved by multiple regulatory authorities for the treatment of moderate-to-severe atopic dermatitis and prurigo nodularis – conditions in which IL-31 plays a key role in driving itch, inflammation, epidermal dysregulation, and, in prurigo nodularis, fibrosis2-6 Galderma (SIX: GALD), the pure-play dermatology category leader, today announced the first patient enrollment for its phase II study investigating the efficacy and safety of nemolizumab in treating patients living with Chronic P

Ant International and HSBC Test New Cross-Border Payments Solution Using Tokenised Deposits on Swift’s Network and Powered by ISO 2002211.12.2025 04:00:00 CET | Press release

ISO 20022-enabled solution allows blockchain interoperability on Swift’s network, using Ant International’s technology and HSBC’s Tokenised Deposit Service Integration with Swift’s network extends AML and anti-fraud capabilities to tokenised deposits transactions Proof of concept (POC) marks a step towards enabling seamless money movement across borders Ant International, HSBC and Swift today have completed a successful Proof of Concept (POC) for the cross-border transfer of tokenised deposits using ISO 20022 standards. The initiative leverages Swift’s global messaging network and HSBC’s recently launched Tokenised Deposit Service, combined with Ant International’s blockchain technology. The POC marks a key milestone in Ant International, HSBC, and Swift’s efforts to help businesses unlock the full benefits of tokenisation for enhanced liquidity, programmable finance, and 24/7 real-time settlement. As part of this initiative, Ant International and HSBC successfully integrated Ant Inter

Andersen Consulting styrker sit udbud af cybersikkerhed med tilføjelsen af S-RM11.12.2025 00:05:00 CET | Pressemeddelelse

Andersen Consulting indgår en samarbejdsaftale med S‑RM, en global efterretnings- og cybersikkerhedsvirksomhed, og styrker dermed sin evne til at understøtte globale kunder med risikostyring, hændelsesrespons og strategisk rådgivning. S-RM har hovedsæde i Storbritannien og leverer integrerede ydelser, der spænder over cyberrådgivning, digital efterforskning, hændelseshåndtering, virksomhedsefterretning og due diligence i forbindelse med transaktioner. Firmaet betjener family offices, kapitalfonde, Fortune 500-virksomheder og mellemstore virksomheder inden for bl.a. finans-, olie- og sundhedssektoren, og tilbyder praktisk cybersikkerhedsstyring samt tilpassede risikoplatforme. Med døgnåben hændelseshåndtering og dybdegående efterforskningsekspertise hjælper S-RM organisationer med at styrke deres modstandsdygtighed og træffe informerede beslutninger i komplekse miljøer. "I en tid, hvor trusler konstant udvikler sig, skal organisationer være proaktive, ikke reaktive," udtaler Heyrick Bon

Canva Unveils 2026 Design Trends: The Year of ‘Imperfect by Design’10.12.2025 23:52:00 CET | Press release

Canva’s third annual Design Trends Report uncovers insights from millions of Canva users and billions of designs to predict the must-know visual trends for creators and brands in 2026.90% surge in DIY-inspired searches, reflecting a shift toward raw, personal, and imperfect design.85% increase in searches for Zine and Substack inspired layouts as creators gravitate toward editorial style storytelling.80% of creators say 2026 is the year to regain creative control, embracing AI as a partner while prioritizing styles that feel human.54% growth in searches for clean layouts and simple branding as audiences gravitate toward pared back styles.527% surge in lo-fi aesthetic searches in favor of nostalgia driven, emotionally expressive visuals.220% jump in searches for “liminal” and “uncanny” content as lines between real and surreal blur. Canva, the world’s leading all-in-one visual communication platform, today unveiled its third annual Design Trends Report with bold predictions for creativi

Audiencerate Achieves Google Customer Match Partner Status, strengthening its role as a Global Data Provider10.12.2025 22:40:00 CET | Press release

Audiencerate, an international technology company specializing in data activation solutions and platforms within the AdTech and MarTech sectors, has been officially awarded by Google as a Customer Match Upload Partner. This certification is granted to a restricted number of global operators (https://support.google.com/google-ads/answer/7361372?hl=en) authorized to manage and onboard first-party data into the Google Ads and DV360 ecosystem. The company strengthen its strategic partnership with Google by adding the Customer Match Upload Partner accreditation to its existing status as a certified Google Data Provider. This new credential enables Audiencerate to seamlessly integrate proprietary audience segments and data into Google’s advertising platforms. The combination of these two accreditations represents an exceptionalsituation in the international landscape and solidifies Audiencerate's position in the digital advertising market, which is increasingly reliant on first-party data. T

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye