God form og sund på budget 2019

At være i form og sund er et af folks hovedprioriteter. På årsbasis bruges hundredvis af millioner euro på fitness medlemskort, der aldrig bruges. WalletForm har for nylig lavet en undersøgelse og undersøgt hvordan folk kan spare penge på dyre fitness medlemskaber og personlige trænere og stadig komme i form. Undersøgelsesresultaterne viser, at hvis du har den rette tilgang til det, kan du faktisk komme i form uden at bruge nogle penge.

Folk forbinder ofte træning med dyrt udstyr eller et fitness medlemskab, men det er ikke sandt. Der er mange måder du kan træne på uden at bruge mange penge.

På et tidspunkt i vores liv har vi alle træffet en beslutning om at komme i form eller i bedre form i det nye år. Nogle fitnesscentre ser endda en 40% stigning i trafikken til deres hjemmesider i januar måned, da folks beslutninger leder dem til at tilmelde sig et fitness medlemskab. Men også Storbritannien spilder 558 millioner euro på ubrugte fitness medlemskaber hvert år. WalletForm undersøgte måder, hvorpå du kan komme i form og være sund uden at sprænge banken.

At komme i form og blive sund på et budget er værd at udforske, især hvis du lever på et stramt budget og fitness medlemskab virker som en luksus.

YouTube - gratis personlig træner

Den verdensomfattende populære videodelingsplatform, YouTube, kan tilbyde dig en lang række af berømte trænere, der hele tiden tilføjer nye træningssessioner til fitness- og andre sportsafhængige. Alle disse træningsrutiner er blevet oprettet med det formål at hjælpe dig med at komme i form derhjemme uden at bruge nogle penge. Vælg verdenskendte trænere på YouTube som dine personlige trænere uden at skulle købe personlige træningsprogrammer. Følg træningsrutinerne korrekt, og du vil komme i form inden for få måneder uden at bruge en krone.

Udendørs aktiviteter

Mens vejret bliver varmere, er der i mange lokalsamfund flere forskellige hold, du kan tage udendørs. Bare surf på internettet eller kig på sociale medier, så finder du gratis hold i parken. Der er ingen bedre måde at få den motion, du har brug for, mens du kombinerer det med at møde nye mennesker og få frisk luft. Sådanne hold eksisterer for at opmuntre samfundet til at leve en sundere livsstil. Ved at prøve flere forskellige frie udendørs hold kan du prøve forskellige sportsarter og finde den du bedst kan lide.

Tilbudsjagt

Hvis du har synes at et fitnesscenter er den bedste mulighed for dig, og du absolut skal betale for et fitness medlemskab – sørg for at undersøge hvilket, der passer til dine behov, uden at sprænge banken. Da det Nytårs travlheden er overstået, har mange har tendens til at tilbyde fleksible og fordelagtige rabatter.

Når du vælger et fitnesscenter, så hold øje med faktorer på faciliteter, som du rent faktisk planlægger at bruge. Hvis du har en stram tidsplan og bare vil motionere og tage et brusebad bagefter, skal du ikke gå efter de fancy centre med sauna. Hvad er meningen med at betale ekstra for noget, som du ikke planlægger at bruge?

Find flere nyttige tips om hvordan du kommer i form uden at bryde budgettet på WalletForm.