Geopartner Landinspektører

Geopartner markerer flytning med droneflyvning og 3D lasere i Svendborg

Geopartner i Svendborg er flyttet i nye lokaler i Forskerparken ved Gasværkskajen. Det markeres den 16. maj med præsentation af spændende projekter og de nyeste teknologiske fremskridt.
Geopartners nye lokaler ved Gasværkskajen i Svendborg med udsigt over Svendborg Sund og Tåsinge. Foto: PR.

Torsdag den 16. maj fra klokken 13 til 16 Kullinggade 31C inviterer Geopartner Landinspektører kunder, forretningsforbindelser og venner af huset til et åbent hus-arrangement i teknologiens tegn ved Gasværkskajen i Svendborg. Udover deres nye lokaler vil Geopartner præsentere en række spændende projekter samt noget af markedets mest avancerede teknologi.

– Vores eksperter fra hele landet kommer og demonstrerer nogle af de moderne teknologier, vi benytter os af. Der vil både være droneflyvning på parkeringspladsen og 3D laserscanning, og vi håber, at vores samarbejdspartnere vil kigge forbi til en hyggelig eftermiddag og se, hvad vi går og laver, udtaler landinspektør hos Geopartner i Svendborg, Klaus Weitemeyer.

I Svendborg siden 1843

Geopartner Landinspektører har været til stede i Svendborg i mere end 170 år, og selvom de gamle lokaler i den tidligere Herredsret måtte vige pladsen for mere moderne kontorer på havnen, er den fortsatte tilstedeværelse i byen vigtig, slår Klaus Weitemeyer fast:

– Det har været vigtigt for os at bevare den lokale forankring, ikke kun i Svendborg, men generelt på Sydfyn, Ærø og Langeland. Da vi satte de gamle lokaler til salg, blev jeg flere gange bekymret spurgt, om vi nu også skulle flytte til Odense eller København. Men vi har været her siden 1843, og vi er glade og stolte over at blive, forklarer han.

Med fremtiden i fokus

Efter et historisk godt første kvartal af 2019 præsenterede man tidligere på måneden enny områdechef på Fyn, og denne positive udvikling ønsker man at fortsætte. De nye lokaler skal sammen med det moderne, teknologiske udstyr være med til at sikre fremtiden og gøre Geopartner attraktiv for både ny og erfaren arbejdskraft.

– Vi vil gerne være attraktive for nye landinspektører og landmålere – også de nyuddannede. Derfor sørger vi for at have det tekniske udstyr i orden, så vi kan tilbyde de bedste forudsætninger for at udvikle sig. Vi har i forvejen et ungt team her i Svendborg, så fokus er i høj grad på fremtiden, afslutter Klaus Weitemeyer.

Niels Skjødt Sørensen
Kommunikations- og marketingsmedarbejder
Mail: nss@geoaprtner.dk

Billeder

Download
Landinspektør Klaus Weitemeyer byder torsdag d. 16. maj  velkommen i Geopartners nye lokaler i Forskerparken ved Gasværkskajen. Foto: PR.
Landinspektør Klaus Weitemeyer byder torsdag d. 16. maj velkommen i Geopartners nye lokaler i Forskerparken ved Gasværkskajen. Foto: PR.
Download

Information om Geopartner Landinspektører

Geopartner Landinspektører
Rugårdsvej 55 A