GEjSER åbner ny butik i Randers Storcenter

Randrusianerne har taget GEjSER med storm og efterspørgslen er steget markant, siden kæden åbnede butik nr. 27. tilbage i 2019. Derfor har Danmarks største e-cigaretforhandler nu besluttet at udvide med endnu en butik i byen.
GEjSER's nye bestyrer, Jakob Jensen, under oplæring i GEjSER i Aalborg

Torsdag d. 30. marts kl. 10.00 slår GEjSER  dørene op til butik nr. 39, i Randers Storcenter, som vil være at finde lige ved siden af center-informationen. På åbningsdagen vil stifter af- og administrerende direktør i GEjSER, Jens Andersen, være til stede sammen med GEjSER’s nye butiksbestyrer, Jakob Jensen, som står klar til at tage godt imod nye såvel som nuværende kunder.

”Jeg glæder mig til at lære alle de nye mennesker at kende, både kunder og kolleger. Jeg ser frem til samarbejdet, og jeg er virkeligt spændt på at komme i gang!” - Udtaler Jakob Jensen.

Udover at Jakob har en del års erfaring som butiksassistent i bl.a. Sport 24 Outlet, Salling og en specialforretning, lystfisk.dk, har han også allerede erfaring i GEjSER, som trofast stamkunde i Randers’ første GEjSER-butik. Jakob glæder sig over, at han nu selv er blevet en del af ”team GEjSER”, hvor han ser frem til at kunne tilbyde GEjSER’s kunder kyndig rådgivning, vejledning og service.

To view this video from www.youtube.com, please give your consent at the top of this page.Hør Jens fortælle historien om GEjSER

Administrerende direktør Jens Andersen
Tlf.: 26270707
Jens@GEjSER.dk

GEjSER's nye bestyrer, Jakob Jensen, under oplæring i GEjSER i Aalborg

Information om Gejser

Gejser

GEjSER er en familieejet virksomhed, som blev stiftet af Jens Andersen, efter både ham og hans kone Mimi, begge stoppede med at ryge ved hjælp af e-cigaretter i 2010. Virksomheden startede i bagagerummet på en gammel Peugeot 106, på havnen i Århus tilbage i 2010, hvor det lykkedes Jens, at få de fleste af hans havnearbejder-kollegaer, til at skifte fra røg til damp.
Sidenhen har Jens og hans flere end 130 ansatte hjulpet mange, mange flere danskere med at skifte smøgerne ud med e-cigaretter.

Følg pressemeddelelser fra Gejser

Flere pressemeddelelser fra Gejser