GEjSER åbner ny butik i Glostrup

Iværksættereventyret fortsætter og GEjSER slår nu dørene op til butik nr. 37 – denne gang i Glostrup.

Damperne i Glostrup kan nu se frem til åbningen af GEjSER’s nye butik, som er placeret i Glostrup Shoppingcenter, hvor kædens nyeste bestyrer, Alexander Nielsen, ser frem til at kunne byde nye såvel som nuværende kunder velkomne i GEjSER’s butik nr. 37.

Åbningen finder sted d. 20. oktober kl. 10, hvor Jens Andersen, som er stifter af og administrerende direktør i GEjSER, vil være til stede frem til kl. 12.
Jens er glad og stolt over, at kæden, trods krisetider, formår at holde skuden oppe.

-          ” Ny lovgivning på området har gjort det svært, og inflation og stigende energipriser har bestemt ikke gjort det nemmere. Men vi mener vi har et godt og vigtigt koncept, og vores intentioner om at være med til at skabe en røgfri fremtid gør, at vi ikke giver op.” Siger han.

GEjSER er en familieejet virksomhed, som blev stiftet af Jens Andersen, efter både ham og hans kone Mimi, begge stoppede med at ryge ved hjælp af e-cigaretter i 2010. Virksomheden startede i bagagerummet på en gammel Peugeot 106, på havnen i Århus tilbage i 2010, hvor det lykkedes Jens, at få de fleste af hans havnearbejder-kollegaer, til at skifte fra røg til damp.
Sidenhen har Jens og hans flere end 130 ansatte hjulpet mange, mange flere danskere med at skifte smøgerne ud med e-cigaretter.

Jens Andersen
Jens@GEjSER.dk