Gavefeen

Gavefeen beklager og erstatter gavekort til cruises

Del

Kunder, der i 2017 på grund af en fejl fik gavekort med to forskellige udløbsdatoer fra Gavefeen til et cruise med Stena Line, får nu kompensation. Gavefeen beklager den opståede situation, og der er nu taget initiativ til nye procedurer, så fejlen ikke sker igen.

Gavefeen beklager fejl på gavekort til cruises og tilbyder nu kompensation.
Gavefeen beklager fejl på gavekort til cruises og tilbyder nu kompensation.

En række kunder, der købte gavekort fra Gavefeen til cruises med Stena Line i 2017, havde på grund af en fejl med to påtrykte udløbsdatoer udfordringer med at få gavekortene brugt i tide. Gavefeen tilbyder nu kunderne kompensation i form af erstatningsgavekort, oplyser direktør Jesper Høgfeldt, der er meget ked af den situation, kunderne er havnet i. Det har også skabt vanskeligheder, at mange kunder med all inclusive-gavekort med adgang til spa ventede til 4. kvartal med at indløse dem. Da de ringede for at booke deres cruise, var wellnesafdelingen fuldt optaget. Nogle valgte at tage af sted alligevel, andre ikke.

– Vi har kvajet os med de to indløsningsdatoer og med ikke at sørge for at få spredt indløsningsdatoerne hen over året. Det skabte en pukkel sidst på året, hvilket gjorde, at vores samarbejdspartner Stena Line helt uforskyldt ikke kunne følge med, siger Jesper Høgfeldt, der nu ændrer procedurerne, så problemet ikke opstår igen. Han tilføjer, at Gavefeen også har indført et nyt telefonsystem, så ingen kunder ringer forgæves.

Erstatningsgavekort

Gavefeen vil derfor kompensere de ramte kunder. Helt konkret vil de kunder, som i 4. kvartal 2017 indløste et gavekort med to forskellige udløbsdatoer på samme gavekort og ikke fik plads i spaen, få et andet gavekort i form af et cruisegavekort, der inkluderer kahyt samt spa og er eksklusive mad og drikkevarer. Tilbuddet gælder også kunder, der opgav at indløse et cruisegavekort med to forskellige udløbsdatoer. Nyt gavekort kan fås ved henvendelse til Gavefeen med dokumentation for bookingnummer. Stena Line skal ikke kontaktes. Det er kun de kunder, der ved en fejl havde to udløbsdatoer på gavekortet, der bliver kompenseret, understreger Gavefeen. 

Gavefeen håber med den nævnte løsning at genskabe den tilfredshed og tillid, som titusindvis af kunder i årenes løb har givet udtryk for efter køb af gavekort hos Gavefeen.

Kontakter

Finn Arne Hansen
Relations Specialist (BA) (DJ)
Epicent PR A/S
+45 30 36 39 19
fha@epicent.dk

Billeder

Gavefeen beklager fejl på gavekort til cruises og tilbyder nu kompensation.
Gavefeen beklager fejl på gavekort til cruises og tilbyder nu kompensation.
Download

Vedhæftede filer

Information om Gavefeen

Gavefeen
Gavefeen
Ravnsøvej 7
8240 Riasskov

http://gavefeen.dk

Vi tilbyder gavekort til minicruises med Stena Line. Luften er frisk, havet er smukt, og tiden helt jeres egen. Kvaliteten er i top - hele turen igennem.

Følg pressemeddelelser fra Gavefeen

Skriv dig op her og modtag pressemeddelelser på mail. Indtast din mail, klik på abonner og følg instruktionerne i den udsendte mail.