Garanter på flyvetur

Sparekassen Kronjyllands garanter i Spentrup fik sig én på opleveren, da den lokale afdeling i Spentrup inviterede til åbent hus på Randers Flyveplads i weekenden.

Niels Thyboe, kunderådgiver i Sparekassen Kronjylland, var med, da Sparekassen inviterede sine garanter i Spentrup med på flyvetur første weekend i september.

− Næsten 30 garanter var mødt op og fik sig en flyvetur på cirka 12 minutter i flot solskinsvejr, fortæller kunderådgiver i Spentrup, Heidi Nellemand.

– Vi glæder os over, at så mange bakkede op om muligheden for en flyvetur til rabatpris og havde mod på at se lokalområdet fra en ny vinkel. Vores garanter giver jo en vigtig opbakning til Sparekassen, så flyveturen var en kærkommen lejlighed til at give garanterne en sjov oplevelse og møde dem på en anderledes måde, lyder det.

Sparekassen Kronjylland har i alt cirka 36.000 garanter.

For yderligere info, kontakt kommunikationsmedarbejder i Sparekassen Kronjylland, Maja Golles på mgo@sparkron.dk eller 89122570.

Er en eller to aktier i porteføljen nok?3.10.2017 15:55pressemeddelelse

I en rapport, der blev offentliggjort tidligere i år, har fire professorer fra Copenhagen Business School taget temperaturen på Hr. og Fru Danmarks investeringsvaner, når det kommer til at købe aktier for frie midler. I rapporten slår data fra perioden 2005-2012 fast, at 76 procent udelukkende har danske aktier. Det er godt, når danske aktier − som her i 2017 − præsterer godt. Men husk, at der kan komme år, hvor danske aktier gør det dårligere end de globale aktiemarkeder.