Garanter på flyvetur

Sparekassen Kronjyllands garanter i Spentrup fik sig én på opleveren, da den lokale afdeling i Spentrup inviterede til åbent hus på Randers Flyveplads i weekenden.

Niels Thyboe, kunderådgiver i Sparekassen Kronjylland, var med, da Sparekassen inviterede sine garanter i Spentrup med på flyvetur første weekend i september.

− Næsten 30 garanter var mødt op og fik sig en flyvetur på cirka 12 minutter i flot solskinsvejr, fortæller kunderådgiver i Spentrup, Heidi Nellemand.

– Vi glæder os over, at så mange bakkede op om muligheden for en flyvetur til rabatpris og havde mod på at se lokalområdet fra en ny vinkel. Vores garanter giver jo en vigtig opbakning til Sparekassen, så flyveturen var en kærkommen lejlighed til at give garanterne en sjov oplevelse og møde dem på en anderledes måde, lyder det.

Sparekassen Kronjylland har i alt cirka 36.000 garanter.

For yderligere info, kontakt kommunikationsmedarbejder i Sparekassen Kronjylland, Maja Golles på mgo@sparkron.dk eller 89122570.

Danmark får et nyt håndboldmedie12.3.2018 11:07pressemeddelelse

I denne måned får Danmark et helt nyt håndboldmedie. Det hedder Mediano Håndbold og vil fokusere på både dansk og international håndbold, herre-, kvinde- og ungdomshåndbold på den seriøse måde. Det nye medie vil udkomme på adressen håndbold.nu og vil udkomme som podcast, hvor du kan finde den som ’Mediano Håndbold’ Det er et samarbejde mellem Sparekassen Kronjylland og sportsmediet, Mediano, der har gjort det muligt at skabe et helt nyt medie på flere platforme. - Vi vil gerne være med til at øge interessen for håndbold endnu mere, både i bredden og i dybden. Mediano har med deres nuværende podcasts skabt debatter og programmer af høj kvalitet, og derfor er det for os en perfekt partner til at skabe et nyt og spændende håndboldunivers, fortæller Jan Salling, der er kommunikationschef i Sparekassen Kronjylland. Udover en lang række af breddeklubber er Sparekassen Kronjylland blandt andet hovedsponsor for kvindelandsholdet, Randers HK og Århus Håndbold. Mediano har i snart to år lavet sp