Garanter på flyvetur

Sparekassen Kronjyllands garanter i Spentrup fik sig én på opleveren, da den lokale afdeling i Spentrup inviterede til åbent hus på Randers Flyveplads i weekenden.
Niels Thyboe, kunderådgiver i Sparekassen Kronjylland, var med, da Sparekassen inviterede sine garanter i Spentrup med på flyvetur første weekend i september.

− Næsten 30 garanter var mødt op og fik sig en flyvetur på cirka 12 minutter i flot solskinsvejr, fortæller kunderådgiver i Spentrup, Heidi Nellemand.

– Vi glæder os over, at så mange bakkede op om muligheden for en flyvetur til rabatpris og havde mod på at se lokalområdet fra en ny vinkel. Vores garanter giver jo en vigtig opbakning til Sparekassen, så flyveturen var en kærkommen lejlighed til at give garanterne en sjov oplevelse og møde dem på en anderledes måde, lyder det.

Sparekassen Kronjylland har i alt cirka 36.000 garanter.

For yderligere info, kontakt kommunikationsmedarbejder i Sparekassen Kronjylland, Maja Golles på mgo@sparkron.dk eller 89122570.