Gamblerne tror på Real Madrid

2.6.2017 11:59 | NordicBet

Hos NordicBet er 46 procent af indskuddene på Champions League-finalen lagt på Real Madrid som vinder, mens kun 29 procent tror på Juventus.

Der er lagt op til en ekstremt tæt Champions League-finale, når taktisk stærke Juventus brager sammen med offensivt sprudlende Real Madrid. Alligevel er der ingen tvivl om, hvem NordicBets kunder tror på. Knap halvdelen af alle indskud er lagt på Real Madrid som vinder, mens kun 29 procent tror på Juventus.

”I betragtning af hvor jævnbyrdig finalen ser ud på papiret, er det bemærkelsesværdigt, at så stor en del af indskuddene er lagt på Real Madrid. Der er ingen tvivl om, at madrilenerne har en fænomenal offensiv, men de møder det måske taktisk klogeste hold i Europa. Man kunne fristes til at tro, at mange spiller på Real Madrid af ren vane” siger NordicBets pressechef Thomas Holm.

Champions League-finalen spilles lørdag aften på Millennium Stadium i Cardiff.

Hvilket hold vinder Champions League?

Juventus       2,00

Real Madrid  1,82