NordicBet Danmark

Gamblerne tror på guldduel mellem City og United

Skal man tro de danske spillere, skal årets Premier League-vinder findes i Manchester. Hos NordicBet er over en fjerdedel af indskuddene lagt på Manchester City, mens Manchester United er førsteudfordrer ifølge gamblerne.

Efter et hæsblæsende transfervindue er der lagt op til et festfyrværkeri af de større i årets Premier League. Hele seks mandskaber nævnes som titelbejlere, men alligevel er der ikke den store tvivl om vinderen hos spilleselskabet NordicBets kunder.

28 procent af alle indskud er i skrivende stund lagt på forhåndsfavoritten Manchester City, mens bysbørnene fra Manchester United har tiltrukket sig 19 procent af spillernes opmærksomhed. Lettere overraskende er der kun tiltro fra sølle 5,5 procent af spillerne til, at Chelsea gentager sidste års triumf.

”Spillernes tro på at Contes Chelsea må overlade dirigentstokken til Guardiolas dyrtkøbte City følger godt i takt med vores odds. Chelsea synes svækket, mens Guardiola ser ud til at have lært lektien i sit fjumreår. Med sommerens milliardinvestering har han formået at forstærke et hold af i forvejen højeste kaliber”, siger Thomas Holm, pressechef hos NordicBet og fortsætter:

”United er som vanligt et populært bettingobjekt hos vores kunder, og tiltroen til et comeback til fordums styrke er markant. Men med den manglende Zlatan-effekt, kunne man dog fristes til at tro, at mange spiller på United af ren vane”, afslutter Holm.

I kølvandet på United følger Liverpool, hvor 18 procent af spillerne tror på, at 28-års trofætørke endelig kan afsluttes. Ikke langt efter følger Arsenal med tilsvarende 18 procent, mens 8 procent tror på guld til Eriksens Tottenham.

Arsenal og Leicester skyder årets Premier League i gang i aften klokken 20.45.

Hvem vinder Premier League 2017/18?
Manchester City            2,80
Chelsea                        4,35
Manchester United        4,35
Tottenham                    10,00