Fyr din chef med ny service / Ny service giver overblik over alle ledige jobs

Mere end 10.000 stillinger ligger skjult. Ny service giver dig overblik over alle ledige jobs i Danmark og besked med det samme, når drømmejobbet kommer.

Næsten halvdelen af alle de jobs, der udbydes I Danmark, ligger udelukkende på virksomhedens egen hjemmeside – og ikke på andre platforme.

Derudover er mange jobs kun udbudt i kort tid – ofte få dage.

Det betyder, at man som jobsøgende, let kan misse drømmejobbet - fordi man ikke kan holde øje med tusindvis af hjemmesider hele tiden.

En ny gratis service løser nu dette problem. Jobsearch.dk - som servicen eller søgemaskinen hedder – samler nemlig alle stillinger I Danmark og giver besked, lige så snart et ny relevant job udbydes:

”Vi har lavet en utrolig omfattende research og kortlagt jobsektionerne på alle danske virksomheders hjemmesider. For hver jobsektion sætter vi en crawler op, som hele tiden spejler indholdet over på Jobsearch.dk, så alle let kan holde sig orienteret om alle jobs og nye jobs der kommer”, siger Thomas Barfod fra Jobsearch.dk.

10.000 nye stillinger
Thomas Barfod estimerer at mere end 10.000 – måske helt op til 15.000 – stillingsopslag har ligget skjult for jobsøgerne.

”Problemet med de gamle jobportaler er dels, at de ofte kun publicerer stillingsopslagene, når virksomhederne betaler og dels at de ofte tager stillingsopslagene ned efter 3-4 uger, uanset om stillingen er besat eller ej. Disse mekanismer betyder, at de gamle jobportaler mangler mange af både de helt nye stillinger såvel som af de gamle stillinger, som endnu ikke er besatte”, siger han.

Jobsearch.dk har allerede cirka 6.000 flere stillingsopslag end fx Jobindex.dk og Thomas Barfod forventer at Jobsearch.dk er fuldt udbygget i starten i oktober:

”Når vi har crawlet alle jobsektioner forventer jeg at vi har 10-15.000 flere stillingsopslag end den næststørste portal”, siger han.

Antallet af stillingsopslag på forskellige portaler kan ses her: https://www.jobsearch.dk/jobsoegemaskiner/

Jobsearch.dk er skabt af den Digital Disruption Media A/S, som er en dansk virksomhed der igennem mere end 10 år har skabt søgemaskiner i Danmark og Norderuopa.

tsb@jobsearch.dk