Fremtidens program for Coop-medlemmer er klar

1,6 million medlemmer tager nu hul på fremtidens kommunikation, som Coop har premiere på. Med programmet får medlemmerne en lang række nye fordele, der gør det nemmere og mere enkelt at handle i de 1200 butikker i Kvickly, SuperBrugsen, Dagli´Brugsen, Fakta og Irma samt i Coops 2 online butikker på Coop.dk

Omdrejningspunktet er en ny app, CoopMedlem, som medlemmerne kan hente til deres telefon. Konkret betyder det bl.a. disse nyheder for medlemmerne:

De kan betale med deres telefon i butikkerne

De får bonus som de kan betale med året rundt

Hver dag får de tre nye bud på dagens aftensmad på telefonen samt masser af tips og ideer

Direkte kommunikation mellem de lokale butikker og medlemme

”Dette er begyndelsen på en rejse, der kommer til at forandre kontakten mellem os og vores kunder på en måde, der gør hverdagen lettere for medlemmerne,” siger koncerndirektør Jan Madsen, Coop.

På sigt vil appen erstatte den trykte tilbudsavis, og den vil give medlemmerne langt mere individuelle tilbud – ud fra deres behov – end man har set før.De medlemmer, der kun ønsker at benytte deres plastic medlemskort som hidtil, vil fortsat kunne det.

Medlemmerne af Coop modtog sidste år 669 millioner kr. i medlemsfordele i form af point og rabatter. Coop forventer at anvende et tilsvarende beløb i det nye program.

Yderligere information: Koncerndirektør Jan Madsen, 5159 3838

Coop tilslutter sig global kampagne for bedre arbejdsmiljø18.10.2018 09:17pressemeddelelse

Som den første danske dagligvarevirksomhed har Coop tilsluttet sig Vision Zero, der er en international kampagne for forebyggelse af ulykker og nedslidning. ”Det er glædeligt, at Coop Danmark, bakker op om Vision Zero,” siger Hans-Horst Konkolewsky, Generalsekretær for ISSA, der står bag kampagnen. Med i kampagnen er fra Danmark blandt andre Novo Nordisk og Lego. ”Tankegangen bag Vision Zero er rigtig, og passer godt til Coop, fordi vi har en stærk ansvarlighedsprofil i forvejen. Vi er ca. 40.000 ansatte fordelt på ca. 1.100 adresser. Vores 40.000 kolleger skal kunne forvente, at det er trygt og sikkert at gå på arbejde”, siger Peter Høgsted, administrerende direktør i Coop. ”Ideen i Vision Zero er, at vi skal arbejde på en konstant reduktion af ulykker og nedslidning. Samtidig er der fokus på sundhed”, fortæller Thomas Hermann, der er arbejdsmiljøchef i Coop. Forskellen på denne kampagne og andre er at Coop Danmark står på mål for: Lederskab og engagement fra topledelse og gennem hele

Friends-børnetøj åbner egen butik i Hvalsø9.10.2018 08:00pressemeddelelse