Freja ejendomme sætter stor udviklingsejendom centralt i Odense til salg

Freja ejendomme sætter nu ejendommen på Vestre Stationsvej 8-10 i Odense til salg. Den centralt beliggende udviklingsejendom har et samlet erhvervsareal på 3.196 kvm.

Fotokreditering: Esoft

Freja ejendomme sætter nu den store ejendom beliggende på Vestre Stationsvej 8-10 i Odense til salg. Ejendommen, med den centrale beliggenhed i Odense, er bygget i 1960 med en tilbygning fra 1992, og den har siden 2010 været anvendt som undervisningssted for Social- og Sundhedsskolen Fyn. Ejendommen står i dag tom.

Per Kondrup, salgschef i Freja ejendomme siger: “Vi har set frem til at sætte denne markante ejendom til salg midt i Odense. Ejendommen har på grund af sin størrelse, centrale placering tæt på offentlig transport, samt gode parkeringsmuligheder rigtig mange anvendelsesmuligheder. Boliger eller hotel er to oplagte muligheder og skulle køber være interesseret, kunne udvikling af ejendommen i form af en ekstra etage også være en mulighed."

Ejendommen fremstår moderniseret og i velholdt stand, og med den centrale beliggenhed i Odense midtby befinder man sig tæt på byens gågade og med kun 500 meter til Odense Banegård. Der er desuden planlagt et letbane-stop tæt ved ejendommen, og ejendommens fremtidige brugere får dermed et bredt udvalg af offentlig transport i umiddelbar nærhed.

Der hører desuden godt 30 P-pladser i et lukket gårdareal med til ejendommen.

Læs mere på www.freja.biz.

Fotokreditering: Esoft

Freja Ejendomme udvikler og sælger statens og regionernes funktionstømte ejendomme. Vores portefølje består af meget forskellige ejendomme fordelt på land og by over hele Danmark: Bl.a. fængsler, fredede byhuse, sygehuse, kaserner og større udviklingsarealer. Vi belyser og udvikler ejendomme med fokus på at finde ny anvendelse til glæde for både fremtidige brugere og det omkringliggende lokalmiljø. Freja Ejendomme A/S er et aktieselskab ejet af den danske stat. Derfor betaler vi hvert år et udbytte tilbage til staten.

Freja Ejendomme og CPH Village sikrer betalelige studieboliger i København2.11.2020 06:00:00 CETPressemeddelelse

Til studiestart 2021 kan knap 100 studerende flytte ind i en ny studieboligby på Freja Ejendommes grund på Amager Fælledvej 52 ved Københavns Universitets Søndre Campus. Med dette initiativ bidrager Freja Ejendomme til flere attraktive og betalelige studieboliger i hovedstaden. Studieboligbyen bliver til i samarbejde med CPH Village, der også står bag de populære studieboliger på Refshaleøen og i Jernbanebyen.