Freja Ejendomme sætter naturskøn campingplads til salg

Freja Ejendomme, statens ejendomsselskab, har netop sat Bunken Strand Camping i Nordjylland til salg.

Fotokreditering: Esoft A/S

Freja Ejendomme sætter nu Bunken Strand Camping i Nordjylland til salg. Campingpladsen er beliggende i smuk natur, omkranset af skov og med direkte adgang til klitterne og familievenlig badestrand.

Bunken Strand Camping råder over 700 pladser og 9 hytter. Derudover har den 3-stjernede campingplads fire servicebygninger med blandt andet badefaciliteter og møntvask, tre store legepladser, minigolf, grillbar, butik og reception. Der er på pladsen desuden bolig til en fremtidig ejer eller forpagter.

Bunken Strand Camping er beliggende 14 km. fra Skagen og ca. 6 km. fra Råbjerg Mile.

I det eftertragtede ferieområde finder man flere populære destinationer i køreafstand, blandt andet Fårup Sommerland, Ørnereservatet og Nordsø Oceanarium.

Per Kondrup, salgschef i Freja Ejendomme siger: ”Vi glæder os meget til at få denne perle på markedet. Omgivelserne og placeringen bliver nærmest ikke bedre, og så er der tale om en meget attraktiv og flot campingplads med mange gode faciliteter og masser af aktiviteter til gæsterne, ikke mindst børnene. En rigtig flot campingplads der formentlig vil generere meget interesse”.

Bunken Strand Camping har været ejet af Naturstyrelsen frem til 2020. Som en del af planen om at frasælge 18 statslige campingpladser, er Bunken Strand Camping nu overdraget til Freja Ejendomme, som i samarbejde med Campingmæglerne står for salget af pladsen.

Bunken Strand Camping udbydes til kr. 20 mio. og for aftale om besigtigelse bedes man kontakte Campingmæglerne på tlf. 2819 0010. Se mere på https://campingmaeglerne.dk/bunken-strand-camping/

Fakta om Bunken Strand Camping
Grundareal: Ca. 200.000 m2
Kontantpris: Kr. 20.000.000
Adresse: Aalbækvej 288, 9982 Aalbæk

Campingmæglerne:
Tlf.: 28190010
Mail: post@campingmaeglerne.dk

Fotokreditering: Esoft A/S

Freja Ejendomme udvikler og sælger statens og regionernes funktionstømte ejendomme. Vores portefølje består af meget forskellige ejendomme fordelt på land og by over hele Danmark: Bl.a. fængsler, fredede byhuse, sygehuse, kaserner og større udviklingsarealer. Vi belyser og udvikler ejendomme med fokus på at finde ny anvendelse til glæde for både fremtidige brugere og det omkringliggende lokalmiljø. Freja Ejendomme A/S er et aktieselskab ejet af den danske stat. Derfor betaler vi hvert år et udbytte tilbage til staten.

Freja Ejendomme og CPH Village sikrer betalelige studieboliger i København2.11.2020 06:00:00 CETPressemeddelelse

Til studiestart 2021 kan knap 100 studerende flytte ind i en ny studieboligby på Freja Ejendommes grund på Amager Fælledvej 52 ved Københavns Universitets Søndre Campus. Med dette initiativ bidrager Freja Ejendomme til flere attraktive og betalelige studieboliger i hovedstaden. Studieboligbyen bliver til i samarbejde med CPH Village, der også står bag de populære studieboliger på Refshaleøen og i Jernbanebyen.

Ambitiøst bolig- og erhvervsområde i Flyvestation Værløse indviet fredag12.9.2020 06:00:00 CESTPressemeddelelse

Fredag blev Sydlejren på Flyvestation Værløse - Danmarks måske mest eksperimenterende og varierede erhvervs- og boligområde - indviet. Forsvaret forlod Flyvestationen for godt 15 år siden, og med Freja ejendomme og Furesø Kommune som primus motor har området siden 2013 gennemgået en gennemgribende forandring. De gamle Nato-pigtrådshegn er hevet ned. Flyhangarer er bygget om. Nye boliger er kommet til. I dag udgør den tidligere flyvestation en smeltedigel af spændende virksomheder, varierede boligområder og fantastiske muligheder for sport- og fritidsaktiviteter.