Frederiksberg Centret nomineret for indsats mod Sclerose

Frederiksberg Centret indsamlede  75.000 kr. til Scleroseforeningen og skabte opmærksomhed omkring sygdommen gennem en række indsatser i centret og på de sociale medier.
Frederiksberg Centret indsamlede 75.000 kr. til Scleroseforeningen og skabte opmærksomhed omkring sygdommen gennem en række indsatser i centret og på de sociale medier.

Frederiksberg Centret er nomineret til den internationale pris ’ICSC Solal Marketing Award 2017’ i kategorien ’CSR’. Centret er blandt finalisterne med kampagnen ’Kys Sclerose farvel’, der løb af stablen i maj 2016.

Vinderne kåres i Wien den 8. juni ved ICSC’s europæiske marketing konference. Mere end 200 kampagner fra 23 lande har været indsendt til prisen.

”Vi er meget stolte over vores nominering. Vi arbejder altid fokuseret på at skabe liv og oplevelser for vores kunder i centret. Men denne kampagne har betydet ekstra meget for os, både på grund af det vigtige formål men også fordi den blev til i et stærkt samarbejde mellem os og vores mange butikslejere, som støttede op om projektet,” siger Vibeke Qvist, center marketing manager i DEAS.

Frederiksberg Centret er ejet af Danica Pension og Lægernes Pension og bliver administreret af DEAS, som er Danmarks største center manager med en portefølje på 17 shoppingcentre fordelt over hele landet.

75.000 kr. indsamlet til Scleroseforeningen

Frederiksberg Centret indsamlede 75.000 kr. til Scleroseforeningen og skabte opmærksomhed omkring sygdommen gennem en række indsatser i Frederiksberg Centret og på de sociale medier. Blandt andet blev motionsløbet ’FRB.C Stafetten’ afholdt, og centrets 90 butikslejere donerede varer, som blev auktioneret via Facebook. Nogle butikker solgte fx særlige kager og juices, hvor 50 procent af salget gik til Scleroseforeningen.

Frederiksberg Centret gennemgik en gennemgribende ombygning og udvidelse med 20.000 m2, der blev afsluttet i 2015, og centret har høstet en række internationale priser. I maj modtog centret en særlig ærespris som et af verdens bedste inden for design og udvikling med en ’ICSC VIVA Best of the Best Award’, og centret blev også udnævnt til både Danmarks og Nordens bedste shoppingcenter i 2016. Derudover har Frederiksberg Centret fået to internationale priser for bedste udviklingsprojekt.

Kort om ICSC

• The International Council of Shopping Centers (ICSC) er en international sammenslutning for shoppingcenterbranchen.
• Læs mere om ICSC Solal Marketing Award 2017: https://www.icsc.org/events-and-programs/details/europen-marketing-conference

Center marketing manager Vibeke Qvist, DEAS, mobil 61 61 12 16.

DEAS A/S er et af Danmarks førende ejendomsforvaltningsselskaber. Selskabet består af fem forretningslinjer: Ejendomsadministration, Property Asset Management, Facility Services, Udlejning og Offentlig-Privat Partnerskab (OPP). Vi tilbyder ydelser som administration af bolig- og erhvervsejendomme, ejer- og andelsboligforeninger samt management af shoppingcentre. Hertil kommer bygherrerådgivning, byggesagsadministration, energistyring, drift og vedligehold, udlejning af bolig- og erhvervslejemål samt salg og vurdering af erhvervsejendomme. DEAS administrerer cirka 2.000 ejendomme med cirka 70.000 lejemål i Danmark og har kontorer i København, Aalborg og Aarhus. DEAS A/S er et 100%-ejet datterselskab af DEAS Holding A/S.

Nogle butikker solgte bl.a. særlige kager og juices, hvor 50 procent af salget gik til Scleroseforeningen.
Frederiksberg Centret er ejet af Danica Pension og Lægernes Pension og bliver administreret af DEAS.

Ambitiøse boligprojekter i Nørresundby rammer markedet rigtigt13.10.2017 06:45pressemeddelelse

Det går godt for CALUMs to pionerprojekter i Nørresundbys spirende byudviklingsmiljøer på Stigsborg Brygge og Lindholm Brygge. Udlejningen varetages af ejendomsforvaltningsselskabet DEAS, og allerede flere måneder inden indflytning er interessen stor, og de fleste boliger udlejet. Udlejningen af CALUMs 21 nybyggede rækkehuse på Lindholm Brygge startede op i september 2017. Godt en måned senere er alle på nær et par stykker udlejet. Samtidig forløber udlejningen af CALUMs lejeboliger på Stigsborg Brygge over al forventning. Første etape med 43 nyopførte etageboliger stod klar til udlejning i september og tæt på halvdelen var allerede udlejet, da man rundede oktober. Søndag den 8. oktober var der for første gang åbent hus i to nyindrettede prøveboliger, hvor flere end 300 potentielle lejere mødte op. Boliger til en bred målgruppe”Rækkehusene på Lindholm Brygge tiltrækker både børnefamilierne og det mere modne publikum, mens etageejendommen på Stigsborg Brygge får beboere, der både tæller

Skovbakkeskolen indvies og rejser ny daginstitution11.10.2017 08:21pressemeddelelse

Den nyopførte Skovbakkeskole, der blev til som offentligt-privat samarbejde (OPS) for Odder Kommune, har haft endnu en mærkedag. Tirsdag den 10. oktober var der officiel indvielse af skolen kombineret med rejsegilde på den nye bygning til den tilhørende daginstitution Krible Krable Huset. Den moderne og energivenlige Skovbakkeskole blev taget i brug af medarbejderne allerede i sommer, og efter sommerferien stødte skolens elever til. Skolens voksne og 650 børn trives i deres nye miljø, hvor bl.a. et godt indeklima har stået øverst på dagsordenen. “Vi har fået en varm og imødekommende skole med et moderne udtryk. Der er lagt vægt på et godt indeklima og fleksible rum, der tilgodeser mange forskellige læringsmiljøer og afvekslende undervisning. Det mærker vi også på eleverne, der har taget rigtig godt imod deres nye skole. Nu ser vi frem til, at vores børn i førskolealderen får lige så gode rammer for deres hverdag,” siger Erik Mønster, skoleleder på Skovbakkeskolen. OPS skaber løsninger