ACT.Global A/S

Fratrædelse som bestyrelsesformand samt medlem i ACT Global A/S

Jeg har i dag valgt at træde tilbage som bestyrelsesformand i ACT. Global A/S.

Den meget korte periode, hvori jeg har haft lejlighed til at arbejde med selskabet, har bekræftet mig i, at selskabet har et kommercielt interessant produkt med et stort potentiale.

Men jeg har også nået til den erkendelse, at selskabets hovedaktionær og selskabets øvrige bestyrelsesmedlemmer ser anderledes på selskabets aktuelle udfordringer og de tiltag, der skal iværksættes for at løse disse udfordringer, end jeg gør. Og i den situation giver det hverken mening for ACT. Global A/S eller mig, at jeg fortsætter som bestyrelsesformand.

København, den 16. april 2020

Brian Mollerup

Information om ACT.Global A/S

ACT.Global A/S
Kajakvej 2
2770 Kastrup

ACT.Global A/S er en dansk virksomhed, som fremstiller bæredygtig desinfektion. Vores teknologi Premium Purity™ benyttes de steder, hvor lavmikrobielle miljøer er vigtige fx inden for sundhedssektoren, hotel- og servicebranchen samt fødevare- og drikkevareindustrien. Med Premium Purity™ er det muligt at reducere brugen af giftige kemikalier, vand og plastik.