Bonzer

Fra ambulanceredder til ejendomsmægler: Brødre sælger boliger i lyntempo

Del
Før konkurrerende de to brødre Sebastian og Nicolai Cederholm altid indbyrdes. Nu hjælper de hinanden til succes som ejere af Home Ørestad og Home Amagerbro.
De to brødre, Sebastian (tv.) og Nicolai Cederholm
De to brødre, Sebastian (tv.) og Nicolai Cederholm

Brødre kan skændes, slås og konkurrere om alt. Den drivkraft kan også gøre dem til effektive forretningspartnere. Det er 31-årige Nicolai Cederholm og 29-årige Sebastian Cederholm et godt eksempel på. Udover at være brødre driver de sammen Home Ørestad og Home Amagerbro.

Især på Amagerbro, hvor Sebastian arbejder til dagligt, har der været fart på. Over 12 måneder har afdelingen afsluttet over 100 handler og vundet en intern salgskonkurrence i hele Home-kæden. Det lå dog ikke umiddelbart i kortene, at Sebastian skulle følge i sin brors fodspor og blive ejendomsmægler. Han blev uddannet ambulanceredder, men det føltes bare ikke rigtigt. 

"Jeg fandt hurtigt ud af, at jeg var endt i den forkerte retning, men jeg var stadig drevet af at hjælpe andre. Det var et naturligt skift for mig, fordi min bror snakkede så godt om brtanchen," fortæller Sebastian Cederholm. 

Konkurrencen blev et partnerskab 
De to brødre var ikke altid hinandens bedste venner som børn. Nogle gange blev konkurrencementaliteten for stærk, fortæller Nicolai. 

“Det er ingen hemmelighed, at mit forhold til Sebastian havde og nedture i barndommen. Vi har kun halvandet år imellem os, og er begge yderst konkurrencepræget. Det gav til tider nogle udfordringer.”

Sebastian supplerer: “Vores stærke konkurrencegen gav nogle stridigheder, men i dag har vi et fantastisk forhold.

Kan være helt ærlige 
For de fleste af os kan det være svært altid at være 100% ærlige overfor kollegaer. Vi er bange for at komme til at sige noget forkert eller blive misforstået. Sådan er det ikke, når man arbejder sammen med sin bror, og det er en kæmpe styrke, mener Sebastian og Nicolai. 

“Det er dejligt, at have én ved sin side man stoler 110% på. Både ved de nemme og svære beslutninger,” siger storebror Nicolai. 

“Det bedste ved at arbejde sammen med sin bror er, at vi altid kan være helt ærlige og hjælpe hinanden til at blive endnu bedre,” lyder det fra lillebror Sebastian.

Slåskampene er droppet 
Nogle brødre løser deres konklikter i en slåskamp. Andre går i dagevis uden at snakke med hinanden. Ingen af delene kan anbefales, når man driver forretning sammen. Heldigvis er Nicolai og Sebastian sjældent uenige om beslutningerne.

“Vi er gode til at lytte og give plads til hinanden,” siger Nicolai og tilføjer grinende: “ellers har jeg altid fordelen af at være ældst. ”

Nøgleord

Kontakter

Billeder

De to brødre, Sebastian (tv.) og Nicolai Cederholm
De to brødre, Sebastian (tv.) og Nicolai Cederholm
Download

Links

Information om Bonzer

Bonzer



Følg pressemeddelelser fra Bonzer

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Bonzer

Db Journey Partners with Bonzer to Fuel Global Expansion Through SEO19.8.2025 10:00:00 CEST | Press release

Db Journey, the celebrated Scandinavian company specializing in bags and adventure gear, today announced a strategic partnership with the SEO agency Bonzer. This collaboration is designed to maximize the brand's global reach and strengthen its market position in key segments, including backpacks, luggage, skiing, and more adventure equipment. This partnership highlights the next phase in Db Journey's digital evolution, building on recent momentum fueled by strategic investments from high-profile figures like international football star Erling Haaland. The collaboration will have a broad search focus, with a key emphasis on markets in Scandinavia, Germany, and North America, where the brand's core customer base currently is. "We are very much looking forward to increasing our awareness in our global markets and doing it through search," says Oscar Risberg, Head of Digital Marketing for Db Journey. "We're excited to join forces with Bonzer and together help bring information and products

Db Journey inngår partnerskap med Bonzer for å drive frem global ekspansjon gjennom SEO19.8.2025 09:45:00 CEST | Pressemeddelelse

Db Journey, tidligere kjent som Douchebag, det anerkjente skandinaviske selskapet som spesialiserer seg på bager, kofferter og reiseutstyr, kunngjorde i dag et strategisk partnerskap med SEO-byrået Bonzer. Samarbeidet er utformet for å maksimere merkevarens globale rekkevidde og styrke markedsposisjonen i viktige segmenter, inkludert ryggsekker, bagasje, skiutstyr og annet utstyr for reise og aktivitet. Dette partnerskapet markerer neste fase i Db Journeys digitale utvikling, og bygger videre på deres nylige momentum drevet av strategiske investeringer fra profilerte personer som den internasjonale fotballstjernen Erling Haaland. Samarbeidet vil ha et bredt organisk søkefokus, med hovedvekt på markedene i Skandinavia, Tyskland og Nord-Amerika, hvor merkevaren i dag har sin hovedtyngde. «Vi ser veldig frem til å øke bevisstheten vår i de globale markedene, og å gjøre det gjennom organisk søk», sier Oscar Risberg, Head of Digital Marketing i Db Journey. «Vi er glade for å slå oss sammen

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye