Fotos fra EuroSkills til frit brug

Billeder af SkillsDenmarks landshold i aktion under EuroSkills2016 i Gøteborg til fri afbenyttelse via Flickr.

Til redaktionen

Fotos fra EuroSkills i Gøteborg med det danske landshold kan frit downloades fra SkillsDenmarks Flickr via følgende link:

Foreløbig er fotos fra torsdag formiddag dækkende hver landsholdsdeltager lagt op i mappen: ”EuroSkills2016 dag 1.”

Alle fotos skal krediteres: Foto: Henrik Brunnsgaard.

Flickr-kontoen suppleres løbende over de kommende dage, mens konkurrencerne skrider frem.

Det danske landshold, som er i konkurrence de kommende dage til og med lørdag er:

Anlægsgartnerne Anne Møllegaard Rasmussen og Chris Johansen.

Bygningssnedker Frederik Riber.

Gulvlægger Philip Sarel Holtzhausen Knudsen.

Landbrugsmaskinmekaniker Anders Ebbekær Pedersen.

Møbelsnedker Alexander Sten Sanduro.

Sosu-assistent Olivia Rohde Olsen.

EuroSkills foregår i Gøteborg. 488 unge fra 35 nationer konkurrerer om Europamesterskabet i 34 forskellige fag. Konkurrencerne slutter lørdag den 3. december om eftermiddagen – vinderne kåres om aftenen, søndag den 4. december.

Læs mere her: http://euroskills2016.com

SkillsDenmark er en nonprofit organisation støttet af Undervisningsministeriet, arbejdsmarkedets parter, faglige udvalg, erhvervsskoler, fonde og virksomheder. Vi arbejder for øget fokus på erhvervsuddannelserne gennem konkurrencerne DM i Skills, EuroSkills og WorldSkills