Forza Italia! Nu håber spillerne, at England får tæsk i finalen

Der er en vis bitterhed at spore i den måde, som spillerne oddser på op til EM-finalen mellem England og Italien.

Måske er det historierne om engelske fans, der råbte skældsord efter danske fans på Wembley i onsdags?

Det kan også være historien om, at Kasper Schmeichel blev distraheret med et grønt laserlys af en usportslig tilskuer til EM-semifinalen?

Eller måske er vi bare sure over, at der blev buhet under den danske nationalsang og godt og grundigt bitre over, at England slog os ud af EM og skal spille finale mod Italien i stedet for os?

- Der er i hvert fald noget, der tyder på, at danskerne helst vil have, at Italien vinder på søndag. Der er rigtig mange, der spiller på Italien som vinder af finalen, fortæller Mathias Reimer Larsen, der er oddssætter i Danske Spil.

Lørdag morgen er knap 60 procent af alle væddemål på udfaldet af EM-finalen sat på Italien som vinder. 20 procent af indskuddene er sat på engelsk sejr.

Det stemmer ikke særlig godt overens med Danske Spils vurdering af de to holds chancer.

- Vi vurderer, at England har en lidt større chance for at vinde finalen. Blandt andet fordi de spiller på hjemmebane og vil have cirka 60.000 tilskuere i ryggen, siger Mathias Reimer Larsen.

Danske Spil vurderer, at der er cirka 37 procents chance for en engelsk sejr til odds 2,65, mens Italien giver odds 2,95 – svarende til knap 34 procents chance. Uafgjort giver odds 3,05.

EM-finalen mellem Italien og England bliver spillet på Wembley på søndag kl. 21.

Kontakt:
Søren Andersen, pressechef i Danske Spil, tlf: 20152062
Mathias Reimer Larsen, oddssætter i Danske Spil, tlf: 31443038

Heldig spiller hiver over 2 millioner kroner hjem i Keno19.7.2021 10:11:36 CEST | Pressemeddelelse

Med en indsats på 90 kroner formåede en heldig spiller fra Valby onsdag d. 15 juni at forvandle indsatsen til over lidt to millioner kroner gennem talspilet Keno – 2.2 millioner kroner for at være præcis. Keno er det spil hos Danske Spil med den største millionchance. Det går i alt sin enkelthed ud på, at man køber fem rækker med ni tal, hvor hver række koster 5 kroner, og hvis én af talrækkerne er blandt de 20 udtrukne vindertal, udløser det en million skattefri kroner. Og der var altså gevinst på to af talrækkerne, og dermed kan den heldige københavner se frem til at få sat over to millioner kroner ind på bankkontoen. Keno er et af de ældste spil hos Danske Spil. Der trækkes nye tal hver dag i, så hvis du føler dig heldig, kan du spille med gennem Lotto appen og på danskespil.dk. Du kan også spille Keno hos en af vores 4400 forhandlere. Danske Spil ønsker den nye millionær stort tillykke!